استفاده از انیمیشن های پاورپوینت به صورت حرفه ای

امروزه افرادی که ارائه حرفه ای انجام می دهند، صرفا به دنبال یک پاور پوینت معمولی نسیتند و به دنبال تأثیر گذاری سخنان خود بر روی مخاطبین هستند. وجود انیمیش ها که به صورت اختصاصی کاربران سایت آوا پروژه برای شما طراحی می کنند به شما کمک می کند تا تأثیری مثبت برای سخنان خود ایجاد کنید و توجه ویژه کاربران را به خود جلب کنید.

هم اکنون بالغ بر 90 درصد از ارائه ها به صورت معمولی و نیمه حرفه ای هستند و خیلی از مخاطبین از اینکه در پاورپوینت می توان به صورت حرفه ای و از کارکترهای ویژه طراحی انیمیشن پاورپوینت استفاده کرد، با خبر نیستند. ما در پایان این مطلب چند نمونه از کارهای انیمیشن خود را اضافه می کنیم و شما می توانید آنها را دانلود کنید تا از مفهوم انیمشن در پاور پوینت به خوبی آگاه شوید.

استفاده از پاورپوینت انیمشن دار

بنا بر سیاست سایت پاور پوینت آوا پروژه، در تعدادی از پروژه های دریافتی از شما مخاطبین، به صورت رایگان در کارهای سطح معمولی و نیمه حرفه ای از انیمشن های خلاقانه استفاده کردیم تا نظر شما در مورد این پروژه ها را مشاهده کنیم. نتیجه بر آن شد که تمام کاربرانی که از این انیمشن ها در پاور پوینتشان مورد استفاده قرار گرفته بود با روی خوش از ما استقبال و تشکر کردند.

یکی از علت هایی که توجه مخاطبین برانگیخته شد، عدم اطلاع کاربران دوست داشتنی آوا پروژه از امکانات حرفه ای پاورپوینت است. اکثر کاربران در حد ایجاد یک پاورپوینت مبتدی و یا در نهایت افکت گذاری به اسلایدها و متون دانش دارند و از این امر تمام پاورپوینت های ایجاد شده که حدود 90 درصد است تنها به صورت معمولی و نیمه حرفه ای ایجاد می شوند.

اگر شما می خواهید جزو 10 درصدی شوید که برای اولین بار یک پاورپوینت حرفه ای در کلاس، جلسه دفاع و… استفاده کنید و همه را انگشت به دهان کنید، کافی از کمک تیم آوا پروژه استفاده کنید تا با ارائه لیست قیمت انیمشن سازی در پاورپوینت به شما کمک کنیم یک ارائه فوق العاده داشته باشید.

تبصره) قیمت های لحاظ شده جداگانه حساب می شود و به قیمت نوع پروژه شما اضافه می گردد.

مشاهده انیمشن شماره یک (ساده)

مشاهده انیمشن شماره دو (معمولی)

مشاهده انیمشن شماره سه (پیشرفته)

مشاهده انیمشن شماره چهار (حرفه ای و اختصاصی)

جهت سفارش پاورپوینت و یا تایپ آنلاین کلیک کنید

جدول قیمت و هزینه ساخت و سفارش پاورپوینت -> تعرفه پاورپوینت

جهت انجام پروژه های پکت تریسر اینجا

کلیک کنید.

همچنین شما می توانید خدمات سفارش انجام پروژه های پکت تریسر و خدمات سفارش پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام پایان نامه و خدمات سفارش پاورپوینت و خدمات سفارش تایپ و خدمات فروش پسته و خدمات تایپ آنلاین و خدمات سفارش ترجمه و خدمات انجام پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام SPSS و خدمات برنامه نویسی اندروید و خدمات سفارش انجام پاورپوینت را از ما درخواست نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *