سفارش مشتری عزیزی که ۱۵ فایل پاورپوینت ی دی اف شده و غیر قابل ویرایش رو برای مجموعه ارسال کردند و سفارش تبدیل پی دی اف به پاورپوینت این فایل ها را داشتند.

همون که میدانیم فایل پی دی اف قابل ویرایش و کپی برداری نیست.و اگر که فردی که تسلط به ورد و ترفندهای این برنامه نداشته باشد،بخواهد این فایل را داخل پاورپوینت کپی کند،تمام متن به هم ریخته شده و کلمات جا به جا قرار میگیرند.

پیشنهاد ما به شما این است که در تبدیل پی دی اف به پاورپوینت،این کار را به همکاران با تجربه ی ما در مجموعه ی خدمات پاورپوینت آوا واگذار نمایید.

سفارش این مشتری عزیز در کمتر از بیست و چهار ساعت به ایشان تحویل داده شد.

هزینه ی تبدیل پی دی اف به پاورپوینت بستگی به متن داخل فایل پی دی اف شده دارد.بسته به اینکه متن کاملا فارسی باشد،فرمول نویسی داشته باشد،ترکیبی از کلمات فارسی و لاتین باشد و یا رسم شکل و جدول داشته باشد.که براورد هزینه ی تبدیل پی دی اف به پاورپوینت بایستی بعد از ارسال سفارش توسط مشتری صورت گیرد.

اصولا فایل های پی دی اف قابل کپی کردن در ورد و یا پاورپوینت نیستند و چنانچه حتی قابل کپی برداری هم باشند پس از کپی کردن متن کاملا بهم ریخته و کلمات جا به جا و حتی گاهی به هم چسبیده می شوند.تنظیم مجدد این به هم ریختگی در تبدیل پی دی اف به پاورپوینت گاهی انقدر زمان بر است که ترجیح بر این است که این فایل از نو و مجدد داخل پاورپوینت تایپ شود.

جهت انجام پروژه های پکت تریسر اینجا

کلیک کنید.

همچنین شما می توانید خدمات سفارش انجام پروژه های پکت تریسر و خدمات سفارش پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام پایان نامه و خدمات سفارش پاورپوینت و خدمات سفارش تایپ و خدمات فروش پسته و خدمات تایپ آنلاین و خدمات سفارش ترجمه و خدمات انجام پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام SPSS و خدمات برنامه نویسی اندروید و خدمات سفارش انجام پاورپوینت را از ما درخواست نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *