پاورپوینت یک محیط رنگی و  امکانات متعددی برای نمایش بهتر و گسترده تر مطالب در سمینار ها و جلسات است. اسلاید هایی با قالب های آماده برای سرعت بخشیدن به طراحی دارد و این امکان را فراهم میکند که با استفاده از ابرزار ها، به طراحی حرفه ای قالب اسلاید ها پرداخته شود. استفاده از انیمیشن ها برای نمایش و متحرک سازی متن ها و transitions برای نحوه ورود و خروج اسلاید ها باعث توجه بیشتر مخاطب به مطالب می شود. تقریبا تمام امکانات ورد و حتی بیشتر از آن در نرم افزار پاورپوینت وجود دارد، جدول- عکس-فهرست-پاورقی و…. . علاوه بر قالب های آماده آفلاین، میتوان از دیگر امکانات آن بصورت آنلاین استفاده کرد. اضافه کردن فایل های تصویری و صوتی، عکس، ترسیم شکل، متن در این نرم افزار امکان پذیر است.
اگر اختصارا بخواهم برایتان توضیح بدم این نرم افزار بیشتر برای ارائه و پرزنت کردن و همچنین زمانی که بخواهیم اطلاعات را به صورت اختصار اما با تاثیرگذاری زیاد تهیه می کنیم.مطالب به صورت اسلاید تدوین میشوند که در آن ها میتوان از متن، عکس، فیلم و صدا و نمودار و جدول و اشکال و همچنین لینک (آدرس اینترنتی) استفاده کرد. در این نرم افزار مانند word قابلیت فرمول نویسی هم هست هر اسلاید از نظر گرافیکی قابلیت دیزاین دارد و رنگ و طراحی آن قابل تغییر میباشد. هم چنین حرکت پی در پی اسلاید ها قابل ویرایش میباشد و با افکت های مختلفی این امکان برای کاربر وجود دارد . ی مطلب دیگه هم در قسمت Animation  میتوان در یک اسلاید مطالب (اعمم از متن، عکس و …) را به صورت لایه لایه ایجاد کرد.
پاورپوینت رو بيشتر براي ارائه مطالب توي كنفرانس ها هستش ،ميشه پشت زمينه براش تعيين كرد روي نوشته ها افكت گذاشت ،روي نوشته يا خود صفحه انميشن گذاشت  يا از حالت هاي  ترنزتيشن روي صفحات ميزاريم ميشه اهنگ رو روي پس زمينه كار قرار داد اگر طرف فهرست بندي داشته باشه براش يه ارجاع به صفحات ميزاريم كه مثلا خواست مانور بده رو مطلب خاصي نگرده مستقيم از فهرست بزنه بره ديگه ميشه به حالت فيلم درش بياريم يا مچ كنيم باهاش مثه ورد حالت هاي چارت و اينا رو داره كه خوب بستگي به مطلب فرد داره بستگي به نوع اراىه فرد براي اسلايد ها  تايم ميزاريم.براي ارايه درس، پروژه كلاسي و دفاع پايان نامه، امكان خلاصه نويسي مختصر و مصور كردن اين توانايي رو ميداد كه مفهوم پروژه و تحقيق رو به راحتي بيان كرد و شرح داد، اينكه بتوني ويديوهاي مرتبط، شاخص ها، نمودارها و ارزيابي ها رو همگي رو يكجا ارايه بدي بدون اينكه نياز باشه از پاور بيرون بياي و داخل فولدر بشي و.. خيلي خوبه و يه كار تميز و حرفه اي از آب در ميومد پروژه يا مقاله. پاورپوینت نرم افزار زیر مجموعه آفیس هستش که مهمترین کاربردش زمانی ست که بخوایم متن رو همراه با تصویر,صدا و یا انیمیشن نمایش بدیم…اون چیزی که کیفیت پاورپوینت رو بالا میبره استفاده از گرافیک بالاست…یعنی سعی کنیم در حد امکان از متن کمتر استفاده کرده و بیشتر از تصاویر و انیمیشن برای رساندن منظور استفاده کنیم…..با استفاده از پاورپوینت میتونیم براحتی متن و عکس رو ویرایش کرده و در اسلاید قرار دهیم…میتونیم برای پس زمینه اسلاید ها از تصاویر ثابت یا متحرک استفاده کنیم….میتونیم برای اسلاید ها زمان بندی انجام بدیم که مثلا هر اسلاید در چه تایمی نمایش داده بشه

جهت سفارش پاورپوینت و یا تایپ آنلاین کلیک کنید

جدول قیمت و هزینه ساخت و سفارش پاورپوینت -> تعرفه پاورپوینت

جهت انجام پروژه های پکت تریسر اینجا

کلیک کنید.

همچنین شما می توانید خدمات سفارش انجام پروژه های پکت تریسر و خدمات سفارش پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام پایان نامه و خدمات سفارش پاورپوینت و خدمات سفارش تایپ و خدمات فروش پسته و خدمات تایپ آنلاین و خدمات سفارش ترجمه و خدمات انجام پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام SPSS و خدمات برنامه نویسی اندروید و خدمات سفارش انجام پاورپوینت را از ما درخواست نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *