گوگل مجموعه ای از اپلیکیشن های تحت وب را دارا می باشد که آن را  G Suite نام گذاری کرده است و این  مجموعه شامل اپ هایی نظیر Google Slides ، Google Doce  و Google Sheets میشود.

برای استفاده از این اپ ها باید یک مرورگر اینترنت مثل گوگل کروم، فایرفاکس یا… داشته باشید که به دسترسی اینترنت نیاز دارد، البته می تونید در حالت آفلاین هم طبق پیش بینی که انجام دادید از آفیس های آنلاین گوگل استفاده کنید. بیشتر ما با واژه اسلاید آشنایی داریم و می دانیم که اسلایدها بخش اصلی تشکیل دهنده پاورپوینت هستند، و باید گفت پاورپوینت یک نرم افزاری گرافیکی برای ارائه می باشد که بسیار کاربردی است و امروزه از آن به صورت گسترده استفاده می شود که همه روزه اساتید دانشگاه ها و کسانی که تمایل به ارائه مطالب خود دارند از آن استفاده می کنند و شما می توانید با آن اسلایدهای حرفه ای برای ارائه خودتان طراحی و بسازید.

بیشتر افراد بر این باور هستند که گوگل اسلایدز (Google Slides) نسخه از پاورپوینت است برای کسانی که نمی خواهند این نرم افزار را خریداری کنند. البته این دیدگاه کمی بی رحمانه می باشد، زیرا قابلیت های سرویس اسلایدز گوگل دست کمی از ساخت پاورپوینت ندارد و باید گفت برنامه عالی برای ایجاد هر چیزی از ارائه های کاری بگیر تا تدوین یک کتاب آشپزی را ممکن می سازد، و تنها چیزی که احتیاج دارد یک حساب کاربری گوگل است. و شما می تونید زمانی که به هر دلیلی به نرم افزار پاورپوینت خود دسترسی ندارید از امکانات گوگل اسلاید استفاده کنید.

برخی از ویژگی های آن:

دسترسی به آن بسیار آسان می باشد.

با سایر برنامه های گوگل سازگاری دارد.

امکان ذخیره فوری ارائه شما پس از هر تغییری که انجام میدهید.

و برای انجام کار شما تنها نیاز دارید که یک حساب گوگل ایجاد کنید که کمتر از 5 دقیقه ساخته می شود و نکته قابل توجه رایگان بودن آن می باشد.

در گوگل اسلاید شما می تونید از همان اول اسلایدهایی برای ارائه ی خود بسازید، یک الگو ایجاد کنید یا حتی محتوای یک پاورپوینت دیگر را به آن اضافه کنید. و توجه داشته باشید که در گوگل اسلاید هر چیزی که می سازید به طور خودگار در Google Drive شما ذخیره می شود.

اگر شما اهل سخنرانی و ارائه هستید و به احتمال زیاد اطلاعاتی درمورد گوگل اسلاید دارید ما این برنامه رایگان، آنلاین رو به شما پیشنهاد می کنیم زیرا مورد علاقه همه افراد اهل اینترنت است و کار با آن سریع و ساده صورت می گیرد.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *