راهنمایی تبدیل پایان نامه به پاورپوینت جلسه دفاع یا اصطلاحات ساخت پاورپوینت پایان نامه آخرین و حساسترین مرحله جهت فارغ التحصیل شدن است که در این یاداشت انجام و تهیه پاورپوینت پایان نامه با تخفیف 20 درصدی را خواهیم گفت.

تبدیل پایان نامه به پاورپوینت

آیا از اهمیت جلسه دفاع با خبر هستید؟ آیا می‌دانید با یک پرزنتیشن عالی شما نتیجه حداقل دو سال از زندگی خود را به طور چشمگیر بهبود خواهید بخشید؟

تبدیل پایان نامه به پاورپوینت یکی از حساسترین بخش‌های تحصیلی یک دانشجو به شمار می‌رود که خیلی از دانشجویان تسلط کافی در مورد خلاصه‌سازی محتوای کار خود را دارند ولی در مورد نحوه طراحی پرزنتیش با مشکل رو به رو هستند.

طراحی پرزنتیش و ساخت قالب مناسب پاورپوینت، بک گراند پاورپوینت، فونت‌ها و سایر اصول علمی طبق شیوه‌نامه وزارت علوم و وزارت بهداشت، نکته بسیار مهمی است که متاسفانه اکثر دانشجویان از این موضوع بی اطلاع هستند.

وب سایت سفارش پاورپوینت آوا با داشتن کارشناسان مجرب فارغ التحصیل از دانشگاه‌های تراز اول کشور، تمام این چالش‌های تهیه پاورپوینت را به خوبی پشت سر گذاشته و با انجام ده‌ها پروژه تهیه پاوپوینت پایان نامه، دارای تجربه بی نظیری هستند که با کمترین هزینه ممکن کار طراحی پاورپوینت جلسه دفاع شما را انجام خواهند داد.

تبدیل-پایان-نامه-به-پاورپوینت

انجام پاورپوینت پایان نامه چگونه است؟

متاسفانه برخی از دانشجویان بدون شناخت از تهیه پاورپوینت پایان نامه اصرار عجیبی بر تعداد اسلایدها دارند. مثلا برخی از دانشجویان اصرار دارند که تعداد اسلایدهای آنها در 20 الی 25 اسلاید آماده شود.

در حالی که تعداد فرضایت مورد استفاده در یک پایان نامه با یک پایان نامه می تواند متفاوت باشد و این به معنای افزایش یا کاهش نتایج تز شما است. بنابراین به هیچ وج کار خود را با دیگر دوستان خود مقایسه نکنید و کیفیت کار را فدای کمیت نکنید.

در زیر می‌توانید یک طراحی پاورپوینت پایان نامه که مدل پایان نامه را نمایش می‌دهد را مشاهده کنید.

مثالی از تهیه پاورپوینت پایان نامه

اجازه بدهید یک مثال کاربردی در مورد تهیه مطالب پاورپوینت پایان نامه برای شما بگویم:

تمام سفارشات 0 تا 100 تهیه پاورپوینت پایان نامه در وب سایت سفارش پاورپوینت آوا متناسب با مقطع تحصیلی شما (دکترا یا کارشناسی ارشد) و زمانی که برای دفاع از تزتون دارید، انجام خواهد شد.

اگر پایان نامه شما دارای 4 فرضیه باشد، تعداد اسلایدها می‌تواند بین 25 تا 30 اسلاید باشد. ولی اگر تعداد فرضیات شما 6 و یا بیشتر باشد، به نظر شما منطقی است که در بین 25 تا 30 اسلاید طراحی شود؟

آیا شما حاضر هستید به خاطر کمیت، کیفیت کار خود را پایین بیاورید؟

برای مثال در انجام تبدیل پایان نامه به پاورپوینت تعداد جداول یا نمودارها و… که مربوط به نتایج شما هستند به طور فشرده و با فونت کوچک داخل یک اسلاید قرار بگیرد، کیفیت کار شما به شدت کاهش پیدا می‌کند و کسی نمی‌تواند نتایج شما را مشاهده کند.

در حالی که اگر همان محتوا در اسلایدهای جداگانه قرار گیرد، علاوه بر خوانا بودن، کیفیت کار شما را بهبود می‌بخشد. در حالی که پرزنت کردن همه ‌ی این اسلایدها متناسب با جلسه دفاع شما خواهد بود.

به این معنا که بالا بودن تعداد اسلایدها به معنای افزایش زمان دفاع نیست! مثلا اگر شما دانشجوی کارشناسی ارشد هستید، مطالب در 25 اسلاید یا 35 اسلاید به گونه‌ای طراحی می‌شود که شما در 20 دقیقه کار خود را دفاع کنید.

تخفیف 20 درصدی انجام پاورپوینت پایان نامه

به مناسبت دهه‌ی فجر، وب سایت سفارش پاورپوینت آوا کلیه خدمات تهیه پاورپوینت پایان نامه، را به صورت 20 درصد تخفیف تا سقف حداکثر 50 هزار تومان برای دانشجویان فعال کرده است.جهت مشاهده قیمت پاورپوینت در بخش طراحی به صفحه لیست قیمت پاورپوینت مراجعه کنید.

این تخفیف از 12 بهمن ماه 1397 تا 22 بهمن ماه 1397 فعال خواهد بود. جهت مشاهده سایر تخفیف‌های پاورپوینت به صفحه تخفیف پاورپوینت مراجعه کنید.

تخفیف ویژه پاور پوینت، سفارش پاورپوینت

پس از مشخص شدن هزینه نهایی کار خود با ارسال کد تخفیف زیر به کارشناس مربوطه، از 20 درصد تخفیف ویژه تبدیل پایان نامه به پاورپوینت برخوردار شوید:

2748

سفارش تبدیل حرفه ای پایان نامه به پاورپویت چگونه است؟

در صورتی که خلاصه‌سازی واسلایدبندی محتوای خود را آماده کرده‌اید، می‌توانید با ارسال فایل خود به ایمیل fahimehmd@gmail.com یا شماره تماس 09038429115 (تلگرام یا واتس آپ) هزینه نهایی پرزنت خود را دریافت کنید و از تخفیف ذکر شده بهره‌مند شوید.

اگر شما نیازمند ثبت پروژه خود به صورت 0 تا 100 هستید و درخواست تبدیل پایان نامه به پاورپوینت دارید و علاقمند هستید که خلاصه سازی علمی و تهیه اسلایدها و طراحی پاورپوینت در تم مورد نظرتان را ما انجام بدیم، از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده، با ما در ارتباط باشید.

مشاوره رایگان سفارش پایان نامه پاورپوینت

پس از برقراری تماس با کارشناس تبدیل پایان نامه به پاورپوینت در تمامی رشته‌ها از طریق شماره تماس 09038429115 ؛ کارشناس وب سایت سفارش پاورپوینت آوا ، تمامی نکات مربوط به ساخت و تهیه پاورپوینت پایان نامه را در اختیار شما قرار خواهد داد.

در مورد طراحی پاورپوینت نیز، شما می‌توانید علاوه بر مشاهده نمونه کارهای طراحی پاورپوینت موجود در سایت، از هفت نمونه کار پاورپوینت پایان نامه به صورت فایل پاورپویت بهره مند شوید و در صورتی که در تلگرام فعال باشید، حق انتخاب بیشتر از 100 تم طراحی شده توسط وب سایت  سفارش پاورپوینت آوا در زمینه پایان نامه دسترسی خواهید داشت.

خدمات سفارشات تبدیل پایان نامه به پاورپوینت پس از تحویل کار

ما به کیفیت کار شما می‌اندیشیم و تا لحظه آخر جلسه دفاع در کنار شما خواهیم بود. تمام نکات ریز و پیچیده و اصول ارائه را به شما خواهیم گفت.

خدمات وب سایت سفارش پاورپوینت آوا تنها به قبل از تحویل کار در بخش تبدیل پایان نامه به پاورپوینت مربوط نمی‌شود.

شما با توجه به سطح انتخابی خود، قادر خواهید بود پس از دریافت کار به صورت رایگان در مورد طراحی یا محتوای کار، درخواست اصلاح رایگان بدهید.

در صورتی که در مورد نحوه پرزنت اسلایدها دچار ابهام شده باشید، با برقراری تماس، کارشناسی مربوطه به راحتی شما را راهنمایی خواهد کرد تا بدون استرس به نتیجه دلخواه خود برسید.

چگونه به ما در بخش تبدیل پایان نامه به پاورپوینت اعتماد کنید؟

وب سایت سفارش پاورپوینت آوا با انجام هزاران پروژه آنلاین پاورپوینت و صدها پروژه تبدیل پایان نامه به پاورپوینت در بحث پایان نامه، سمینار، پروپوزال و… یکی از وب سایت‌های مطرح در زمینه خدمات آنلاین ارائه پاورپوینت به دانشجویان این مرز و بوم چه داخل کشور ایران و چه خارج از کشور ایران می‌باشد.

جهت انجام پروژه های پکت تریسر اینجا

کلیک کنید.

همچنین شما می توانید خدمات سفارش انجام پروژه های پکت تریسر و خدمات سفارش پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام پایان نامه و خدمات سفارش پاورپوینت و خدمات سفارش تایپ و خدمات فروش پسته و خدمات تایپ آنلاین و خدمات سفارش ترجمه و خدمات انجام پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام SPSS و خدمات برنامه نویسی اندروید و خدمات سفارش انجام پاورپوینت را از ما درخواست نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *