نرم افزار پاورپوینت یک برنامه یا ابزار کاربردی است که در واقع ما می‌توانیم از آن برای هرچه بهتر و تفهیم‌تر شدن ارائه دادن مطلب و همچنین تصاویر و ترکیبی از ان‌ها و حتی صوت و تصاویر متحرک وساکن در آن را به نمایش بگذاریم و برای ارائه پروژه و … از آن استفاده کرد.
پاورپوینت برای هر کاربری مورد استفاده است و هر کاربری از آن در رابطه با موضوع کاری که می‌خواهد انجام دهد استفاده می‌کند و کار خود را سفارش می دهد . امکاناتی که نرم افزار پاورپوینت در اختیار کاربران قرار می دهد ایجاد تصاویر ساکن و متحرک(‌Gif) ، ایجاد اسلایدهای مختلف و قالب‌های آن ، تغییر پس و تنظیم سرعت به انضمام  به رنگ های ساده و اضافه کردن عکس و تصاویر
ایجاد نمودار و جداول و انیمیشن به صفحات آن وایجاد صدا به پروژه می باشد.

در این مقاله قصد دارم تا یکی از پر طرفدار ترین نرم افزار های مجموعه مایکروسافت آفیس را به شما عزیزان ارائه دهم امید است که با خواندن این مقاله دانش جامعه در زمینه نرم افزار را هر چند خرد بهبود یابد
فصل اول  : معرفی مایکروسافت آفیس
مایکروسافت آفیس یک مجموعه نرم افزاری قدرتمند است که در سال 1999 توسط شرکت مایکروسافت به بازار عرضه شد و در طول زمان به رشد بسیاری رسید و سال 2007 پر فروش ترین سال مایکروسافت نام گرفت زیرا با ایجاد رابط کاربری کاربرپسندتر از قبل این شرکت توانست جای خود را در بین نرم افزار ساز های معروف پر کند یکی از بهترین و همچنین پرکاربرد ترین این نرم افزار ها پاور پوینت است که در زیر درباره آن میخوانید.
پاورپوینت
یک نرم افزار تولید محتواست که برای ساخت فایل ارائه برای تمامی مشاغل و کسب و کار ها همچنین از آن برای تولید محتوا برای کنفرانس و همایش استفاده میشود ، از بهترین ویژگی های این نرم افزار میتوان به قابلیت های بسیار آن برای ایجاد اسلاید و انیمیشن های متحرک برای محتوا و متن نام برد که به کار شما زیبایی منحصر به فردی می افزاید و همچنین این نرم افزار دارای قابلیت دانلود و استفاده از لایه های آماده تولید شده توسط توسعه هندگان مایکروسافت است که فابلیت های آن را دو چندان می کند.

پاور پوینت یک نرم افزار در بخش آفیس هست که معمولا برای ارائه مطالب در سمینارها و پایان نامه ها و همچنین آموزش مطالب درسی از آن استفاده میشه. به این منظور میتوان مطالب را از فایل ورود در اسلایدها کپی کرد و یا در هر اسلاید مطلب را تایپ کرد. معمولا در اسلایدهای مربوط به پایان نامه ها و یا پاورپوینت هایی که به منظور ارائه نتیجه یک کار ساخته میشوند از مطالب نوشتاری کمتری استفاده میشود و معمولا از عکس و نمودارها و جداول استفاده میشود اما در اسلایدهای پاورپوینت های آموزشی از مطالب نوشتاری بیشتری به منظور فهماندن مطلب مورد نظر استفاده میشود. در پاورپوینت میتوان از animation به منظور زیبایی اسلایدها و همچنین جای دادن مطالب بیشتری در یک اسلاید استفاده کرد(یک مطلب با یک animation وارد شده و سپس خارج شود و مطلب و یا تصویر دیگری وارد شود). در صورتی که زمان خاصی برای ارائه اسلاید مورد نظر ارائه دهنده باشد میتوان برای هر اسلاید زمان مشخص کرد. همچنین در قسمت animation میتوان برای هر اسلاید صدا مشخص کرد. اگر ارائه دهنده بخواهد صدایش را روی هر اسلاید قرار دهد که زمان اجرای اسلایدها نیازی به توضیح دادن نداشته باشد، باید از قسمت Slide Show، گزینه Record Narration را انتخاب کند .در این قسمت می توان در هر اسلاید توضیحات مرتبط را بیان کرد و صدا را ضبط کرد. به منظور قرار دادن موسیقی و صدا بر روی اسلایدها در قسمت Insert روی sound کلیک کرده و فایل صوتی مورد نظر را انتخاب میکنیم. برای قرار دادن فیلم نیز در قسمت insert  وارد شده و در بخش media، بر video کلیک کرده و فایل مورد نظر را انتخاب میکنیم.

جهت انجام پروژه های پکت تریسر اینجا

کلیک کنید.

همچنین شما می توانید خدمات سفارش انجام پروژه های پکت تریسر و خدمات سفارش پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام پایان نامه و خدمات سفارش پاورپوینت و خدمات سفارش تایپ و خدمات فروش پسته و خدمات تایپ آنلاین و خدمات سفارش ترجمه و خدمات انجام پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام SPSS و خدمات برنامه نویسی اندروید و خدمات سفارش انجام پاورپوینت را از ما درخواست نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *