پاورپوینت یکی از برنامه های کاربردی نرم افزار افیس هست که برای ساخت اسلاید استفاده میشه.بیشتر به صورت خلاصه نویسی مطالبی که از روی جزوه یا مقاله هست مورد استفاده قرار یگیره.میشه علاوه بر نوشتن متن از قسمت animation برای نوع حالتی که فرد علاقه داره اسلایدها متحرک سازی بشن استفاده کرد. همچنین جهت متحرک سازی متن ها  میشه از انیمیشن استفاده کرد.
از قسمت اینسرت میشه عکس کلیپ فایل و موسیقی و غیره رو به پاورپوینت اضافه کرد. علاوه بر اینها از میشه از قسمت design برای تم اسلایدها و تغییر اپنها استفاده کرد .اطلاعاتی هم در مورد نوار وضعیت و اینکه مثلا تعداد اسلایدها.اینکه کدوم اسلاید در حال پخش هست وسبک استفاده شده برای اسلاید ها در این قسمت قرار میگیره ، قسمت click to add note برای نوشتن توضیحات اضافه در مورد اون اسلایده.

به عبارت دیگر پاورپوینت یکی از نرم افزار های مجموعه آفیسه که میتونیم با استفاده ازش اسلاید های مختلفی تهیه کنیم(متن،تصویر،انیمیشن و…)که توی هر اسلاید میتونیم از نمودار جدول و خیلی ویژگی های دیگه استفاده کنیم این نرم افزار برای تدریس استادها و معلما کلاس های آموزشی مختلف و…خیلی بکار میاد و مفیده(اینا کاربرداش بودن)
محیط خود پاور پوینت : اگه خلاصه بخوام بگم اینه که چند زبانه اصلی داره
Home(تایپ و ویرایش متن و رسم شکل و…)
Insert(جدول عکس نمودار و..)
Desing(برای طراحی اسلاید هاست)
Animatio(برای انیمیشن)
Slideshow(برای تنظیم نمایش اسلاید هاست وقتی ک میخوایم نمایش بدیم جایی)
و view وreviewکه برای ایجاد تغییرات و شیوه نمایش اسلاید ها هستن
اینا تعریفات ابتدایی بودن کارای تخصصی هم که تو عمل انجام میشن که البته اونا هم ساده هستن.

جهت سفارش پاورپوینت و یا تایپ آنلاین کلیک کنید

جدول قیمت و هزینه ساخت و سفارش پاورپوینت -> تعرفه پاورپوینت

جهت انجام پروژه های پکت تریسر اینجا

کلیک کنید.

همچنین شما می توانید خدمات سفارش انجام پروژه های پکت تریسر و خدمات سفارش پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام پایان نامه و خدمات سفارش پاورپوینت و خدمات سفارش تایپ و خدمات فروش پسته و خدمات تایپ آنلاین و خدمات سفارش ترجمه و خدمات انجام پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام SPSS و خدمات برنامه نویسی اندروید و خدمات سفارش انجام پاورپوینت را از ما درخواست نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *