هزینه انجام پاورپوینت ، قیمت ساخت پاورپوینت ، نرخ هر اسلاید پاورپوینت ، تعرفه پاورپوینت دفاع پایان نامه

  • هزینه انجام پاورپوینت
  • قیمت ساخت انواع اسلایدهای تخصصی پاورپوینت
  • نرخ و تعرفه ساخت هر اسلاید پاورپوینت
  • لیست قیمت انجام پاورپوینت
قیمت هزینه نرخ و تعرفه ساخت و انجام پاورپوینت

پاورپوینت ساده

مخصوص دانش آموزان و دانشجویان
تومان 1000 قیمت هر اسلاید
  • فونت استاندارد
  • ویرایش رایگان تا رضایت کامل مشتری
  • دارای افکت و ترنزیشن
  • انجام توسط مبتدی
  • زمان عادی
ساده و ارزان

پاورپوینت حرفه ای

مخصوص دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری
تومان 5000 قیمت هر اسلاید
  • فونت استاندارد
  • ویرایش رایگان تا رضایت کامل مشتری
  • دارای افکت، ترنزیشن، عکس و تم
  • انجام توسط کارشناس
  • زمان عادی
مناسب و حرفه ای

پاورپوینت مدرن

ویرایش رایگان
تومان 10000 قیمت هر اسلاید
  • فونت استاندارد
  • ویرایش رایگان تا رضایت کامل مشتری
  • دارای تمامی جلوه های گرافیکی
  • انجام توسط متخصص
  • زمان عادی
شیک و جذاب

پاورپوینت سه بعدی

ویرایش رایگان
تومان 25000 قیمت هر اسلاید
  • فونت استاندارد
  • ویرایش رایگان تا رضایت کامل مشتری
  • دارای تمامی جلوه های گرافیکی
  • انجام توسط کارشناس
  • زمان عادی
سه بعدی

در سفارشات فوری، 50 درصد به هزینه های فوق اضافه خواهد شد. همچنین در مواردی که سفارش نامتعارف باشد، هزینه به صورت توافقی محاسبه خواهد شد. جهت مشاوره با ما اینجا کلیک نمایید.

هزینه انجام پاورپوینت

هزینه انجام پاورپوینت به نوع پلن انتخابی شما و زمان انجام پروژه بستگی دارد. معمولا هزینه انجام پاورپوینت بر اساس واحد اسلاید بیان می شود و هزینه انجام هر اسلاید پاورپوینت به شما اعلام می شود.

هزینه ساخت پاورپوینت آنلاین در مقایسه با همین هزینه در کافی نت ها ، بسیار کمتر بوده و دردسر سفارش پاورپوینت نیز بسیار کمتر است. قیمتهای ما را با سایر سایتهای انجام پاورپوینت مقایسه نمایید و با اطمینان خاطر از هزینه کل کار مطلع شوید.

پس از محاسبه تعداد اسلایدهای مورد نیاز شما ، هزینه انجام پروژه پاورپوینت به شما اعلام می شود. هزینه انجام پاورپوینت در موسسه انجام پاورپوینت آوا بسیار مناسب بوده و شما مشتریان گرامی در همان سفارش اول، تخفیف خواهید گرفت.

قیمت ساخت هر اسلاید پاورپوینت

قیمت ساخت پاورپوینت آنلاین، در تمامی شهرهای ایران ثابت می باشد. بسته به انتخاب یکی از پلنهای ساده، معمولی، نیمه حرفه ای ، حرفه ای و تخصصی یا پلن دفاع پایان نامه این قیمت متفاوت می باشد.

چنانچه نمی دانید که پلن انتخابی شما کدام پلن می باشد، کافی است با ما تماس بگیرید تا ما نمونه انواع پلنهای موجود را به همراه قیمت هر پلن پاورپوینت برای شما ارسال نماییم تا پس از مشاهده نمونه کارها، تصمیم خود را بگیرید.

ما در ساخت سفارشات پاورپوینت شما مشتریان گرامی، به صورت فوری عمل نموده و از جدیدترین متدهای روز و آخرین ورژنهای نرم افزار پاورپوینت مایکروسافت استفاده می نماییم. بهترین کیفیت اسلایدهای پاورپوینت و کمترین قیمت انجام پاورپوینت در ایران را از ما بخواهید.

انجام پاورپوینت حرفه ای دفاع پایان نامه در زمینه آموزش – یادگیری ، یک موضوع تحقیق هرگز به طور تصادفی و بدون جستجوی راه حل برای یک مسئله واقعی در زمینه یادگیری ، انتخاب نمی شود. هدف این کار یافتن علل و عواملی است که مهمترین نقش را در یادگیری دارند.

خلاصه سازی علمی و حرفه ای دفاع پایان نامه روانشناسی محیط شاخه ای از علم روانشناسی است و به نحوه‌ی تعامل افراد با محیط اطراف خود می‌پردازد. این تعامل می‌تواند در آموزش، روابط اجتماعی و به‌ثمر نشستن افراد تاثیرگذار باشد. این علم برای سلامتی روحی و جسمی کودکان سندرم داون بسیار کارآمد و مفید است.

در سفارش انجام پاورپوینت شیک و زیبای دفاع پایان نامه آموزش این کودکان به دلایل شرایط روحی و جسمی خاص آن‌ها باید با دیگر افراد سالم متفاوت باشد. آموزش آن‌ها نباید به‌صورت فشرده و سنگین باشد، بلکه باید با تفریح و استراحت همراه باشد

در این پاورپوینت حرفه ای و علمی میتوان کلید واژه های زیر را مشاهده نمود :

انجام سفارش تحقیق کلاسی روانشناسی کودکان

انجام سفارش  مقاله کلاسی روانشناسی بیماران سندرم دان

انجام پاورپوینت حرفه ای دفاع پایان نامه فرآیند دادرسی دارای مراحل متعدد و پیچیده ای است که هر کدام از ویژگی های خاصی برخوردار است. به کارگیری آموزه های روانشناسی جنایی در هر یک از این مراحل می تواند مفید واقع گردد و کیفیت آن را به نحو مطلوب ارتقا بخشد. استفاده صحیح از این دانش می تواند نظام عدالت قضایی را به سر منزل مقصود رسانده و به کارگزاران نهاد عدالت کیفری این امکان را می دهد تا با تصمیم گیری های به جا و شایسته هر یک به زعم خود نقش به سزایی در بهبود و ارتقای روند دادرسی ایفا نمایند. هدف اصلی این پژوهش آن است که کاربرد روانشناسی را در هر یک از مراحل مربوط به فرآیند دادرسی کیفری که از کشف جرم آغاز شده و به اجرای حکم ختم می گردد، تبیین نماید.

خلاصه سازی علمی و حرفه ای دفاع پایان نامه روش مورد استفاده در پژوهش فعلی توصیفی، تحلیلی و ‌تکاملی است که محقق در آن صرفا به توصیف موضوع میپردازد. بدین ترتیب با ذکر مصادیق انعکاسی آموزه های روانشناسی جنایی در نظام حقوقی موارد غفلت نهادهای قانونگذاری در این مورد آشکار خواهد شد چرا که داشتن یک نظام حقوقی کارآمد در گرو توجه همه جانبه به موضوع، ژرف اندیشی و در نظر گرفتن خلاهای موجود و تلاش برای رفع آن می باشد. روانشناسی جنایی خود دارای سه زیرشاخه مهم موسوم به روانشناسی قانونی، قضایی و روانشناسی زندان می باشدکه هر یک در خلال فرآیند دادرسی می توانند به نحو مطلوبی مورد استفاده قرار گیرند.

در سفارش انجام پاورپوینت شیک و زیبای دفاع پایان نامه در بعد روانشناسی قانونی کارکرد روانشناسی جنایی این است که کمک می نماید تا دست اندرکاران نظام عدالت کیفری از میان افراد متخصص که از نظر روانی از شخصیت سالمی برخوردار می باشند ، انتخاب گردند تا امر دادرسی را به سر منزل مقصود رسانیده و ارزنده ترین آرمان دادرسی را که همان تحقق عدالت است، متجلی سازند. در بعد روانشناسی قضایی و در مرحله کشف جرم که سنگ بنای مداخلات کیفری را رقم می زند مهم ترین کارکرد روانشناسی جنایی این است که می توان با به کارگیری تکنیک های صحیح بازجویی از افراد متهم منجر به افزایش اعتبار یافته های حاصل گردید. تحقق این هدف می تواند از رهگذر به کار گیری دانش روانشناسی در انتخاب ضابطین قضایی اتفاق بیفتد. در مرحله تجسس در صحنه جرم که عبارت است از مصاحبه اولیه با افراد مطلع از موضوع، حضور روانشناسان برای انجام مصاحبه های سودمند می تواند موثر واقع شود به گونه ای که با مدنظر قرار دادن ویژگی های شخصیتی افراد مظنون زمینه را برای تصمیم گیری صحیح مقامات قضایی مهیا سازند. در انجام تحقیقات مقدماتی روانشناسی جنایی می تواند با تاکید بر ضرورت توجه به ویژگی های شخصیتی فرد و پیش بینی تشکیل پرونده شخصیت و نیز ارائه روش های معتبر ارزیابی شخصیت،کارگزاران نهاد عدالت کیفری را در نیل به تصمیمی شایسته یاری رساند.

در این پاورپوینت حرفه ای و علمی میتوان کلید واژه های زیر را مشاهده نمود :

انجام سفارش تحقیق کلاسی روانشناسی جنایی

انجام سفارش  مقاله کلاسی روانشناسی قضایی

انجام سفارش تحقیق دانشجویی دادرسی کیفری

انجام مقاله دانشجویی عدالت کیفری

انجام سفارش تحقیق دانشجویی جرم

انجام پاورپوینت حرفه ای دفاع پایان نامه شادی و سلامت روان از جمله عوامل اثر گذار بر آینده تحصیلی نوجوانان است و هدف از این پژوهش بررسی رابطه مولفه های روانشناسی مثبت با شادی ذهنی دانش آموزان است. جامعه آماری پژوهش، شامل کلیه دانش آموزان مقطع متوسطه دوم شهرستان آران و بیدگل در سال تحصیلی 95- 1394 بود .

خلاصه سازی علمی و حرفه ای دفاع پایان نامه داده ها از طریق آزمون معناداری همبستگی، تحلیل رگرسیون سلسه مراتبی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. نتایج نشان داد بین بهزیستی روانشناختی، خودکارآمدی، خوش بینی، امید، هدفمندی در زندگی، تاب آوری و شکوفایی روانشناختی با شادی ذهنی رابطه مثبت معناداری دارند و بهزیستی روانشناختی در رابطه بین خوش بینی و شکوفایی روانشناختی با شادی ذهنی نقش واسطه ای جزیی دارد.

در سفارش انجام پاورپوینت شیک و زیبای دفاع پایان نامه بهزیستی روانشناختی، خودکارآمدی، خوش بینی، امید، هدفمندی در زندگی، تاب آوری، شکوفایی روانشناختی و شادی ذهنی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان رابطه مثبت معناداری وجود دارد. با توجه به رابطه مستقیم مولفه های روانشناسی مثبت با عملکرد تحصیلی آنها، لازم است مشاوران مدارس برای افزایش شادی و بهزیستی، از طریق برقراری روابط صمیمی با دانش آموزان، با آموزش اعتماد به توانایی ها و کنترل خود در برابر فشارهای روزانه، سطح خودکارآمدی، امید، هدفمندی در زندگی، تاب آوری و شکوفایی دانش آموزان را افزایش دهند.

در این پاورپوینت حرفه ای و علمی میتوان کلید واژه های زیر را مشاهده نمود :

انجام سفارش تحقیق کلاسی بهزیستی

انجام سفارش  مقاله کلاسی روانشناختی

انجام سفارش تحقیق دانشجویی خودتوانی

انجام مقاله دانشجویی تاب آوری

انجام سفارش تحقیق دانشجویی شادی زیستی

انجام پاورپوینت حرفه ای دفاع پایان نامه خودشکوفایی گرایش بنیادی هر شخصی برای تحقق بخشیدن هر چه بیشتر توانایی ها و به کمال رساندن خود، تحقق بخشیدن به تمام استعدادها، و رشد همه جانبه روح و روان به صورت هماهنگ و یکنواخت و میل به خلاق شدن به تمام معنی است. در این پژوهش با استفاده از روش کتابخانه ای به شیوه (توصیفی ـ تطبیقی) به مفهوم خودشکوفایی از منظر اسلام (قرآن، احادیث) و روانشناسی با تاکید بر (مازلو، راجرز) پرداخته شده، و سعی شده است، این دو دیدگاه مورد بررسی قرار گیرد.

خلاصه سازی علمی و حرفه ای دفاع پایان نامه از منظر اسلام خودشکوفایی رسیدن به کمال و مقام قرب الهی به کار رفته است: بر اساس آیات و روایات این رشد حد و مرز نشناخته و تا هر کجا که انسان بخواهد و تلاش کند ادامه می یابد. و اما از منظر روانشناسان انسان گرا افرادی که در زندگی شخصی بسیار مستحکم و موفق هستند و در جامعه نیز افرادی خلاق و حامی دیگران، آنها انسان های کامل و خودساخته ای هستند که در روان شناسی انسان گرا به آنها انسان های خودشکوفا گفته می شود. حاصل تحقیق این است که در دو دیدگاه تفاوت و شباهت هایی وجود دارد.

در سفارش انجام پاورپوینت شیک و زیبای دفاع پایان نامه در روانشناسی و اسلام هر دو رفع نیازها، را موجب پیشرفت انسان می دانند، اما اسلام کمال را در گرو نزدیکی به خدا می داند از این جهت تفاوتی بنیادی با روانشناسی دارد. تفاوت های دیگر اینکه در اسلام، خدا، محور تمام امور است و تنها راه رسیدن به خودشکوفایی فقط با نزدیک شدن به خداوند امکان پذیر است. ولی از دید روانشناسی، انسان موجودی مستقل و یگانه پنداشته می شود و تنها به خود وخواسته هایش توجه دارد و هر چه را که خود صلاح بداند، انجام می دهد .

در این پاورپوینت حرفه ای و علمی میتوان کلید واژه های زیر را مشاهده نمود :

انجام سفارش تحقیق کلاسی روانشناسی

انجام سفارش  مقاله کلاسی روان شناسی اسلامی

انجام پاورپوینت حرفه ای دفاع پایان نامه با رشد رقابت میان سازمانهای امروزی و تهدیدات و فرصتهایی که گریبان گیر تمامی سازمانها در سطوح مختلف داخلی و بین المللی می باشد، مفهوم ریسک اهمیت خیلی زیادی پیدا کرده است

در خلاصه سازی علمی و حرفه ای دفاع پایان نامه  به نظر می رسد که حاکمیت شرکتی و ریسک ارتباط خاصی با یکدیگر دارند. جامعه آماری این تحقیق شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران می‌باشد.دف این تحقیق بررسی رابطه مدیریت ریسک سازمانی با عملکرد شرکت ها با تاکید بر کارایی کمیته ریسک است

در سفارش انجام پاورپوینت شیک و زیبای دفاع پایان نامه در بازه زمانی سال های 1398-1391 بر روی 183 شرکت ، اجرا شده است. با استفاده از نرم‌افزار اقتصادسنجی Eviews9 به بررسی روابط پرداخته شده است. نتایج نشان دادمدیریت ریسک سازمانی بر عملکرد شرکت تاثیر مثبت ومعنادار دارد. کارایی کمیته ریسک رابطه بین مدیریت ریسک سازمانی و عملکرد را تقویت می کند

در این پاورپوینت حرفه ای و علمی میتوان کلید واژه های زیر را مشاهده نمود :

تحقیق دانشجویی مدیریت ریسک

تحقیق کلاسی عملکرد سازمانی

مقاله کلاسی کمیته ریسک

تحقیق دانشجویی مدیریت عملکرد

انجام پاورپوینت حرفه ای دفاع پایان نامه با رشد رقابت میان سازمانهای امروزی و تهدیدات و فرصتهایی که گریبان گیر تمامی سازمانها در سطوح مختلف داخلی و بین المللی می باشد، مفهوم ریسک اهمیت خیلی زیادی پیدا کرده است

در خلاصه سازی علمی و حرفه ای دفاع پایان نامه  به نظر می رسد که حاکمیت شرکتی و ریسک ارتباط خاصی با یکدیگر دارند. جامعه آماری این تحقیق شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران می‌باشد.دف این تحقیق بررسی رابطه مدیریت ریسک سازمانی با عملکرد شرکت ها با تاکید بر کارایی کمیته ریسک است

در سفارش انجام پاورپوینت شیک و زیبای دفاع پایان نامه در بازه زمانی سال های 1398-1391 بر روی 183 شرکت ، اجرا شده است. با استفاده از نرم‌افزار اقتصادسنجی Eviews9 به بررسی روابط پرداخته شده است. نتایج نشان دادمدیریت ریسک سازمانی بر عملکرد شرکت تاثیر مثبت ومعنادار دارد. کارایی کمیته ریسک رابطه بین مدیریت ریسک سازمانی و عملکرد را تقویت می کند

در این پاورپوینت حرفه ای و علمی میتوان کلید واژه های زیر را مشاهده نمود :

تحقیق دانشجویی مدیریت ریسک

تحقیق کلاسی عملکرد سازمانی

مقاله کلاسی کمیته ریسک

تحقیق دانشجویی مدیریت عملکرد

انجام پاورپوینت حرفه ای دفاع پایان نامه یکی از مزیت های رقابتی پایدار برای کشورها و شرکت ها،کاراتر و اثربخش تر کردن فعالیت های زنجیره تأمین است. یکی از بخش های عمده این فعالیت ها که می تواند موجب صرفه جویی بسیار در هزینه ها شود، فعالیت های مدیریت کارا می باشد.

خلاصه سازی علمی و حرفه ای دفاع پایان نامه یکی از اساسی ترین موضوعات مطرح در زنجیره تأمین که همواره از دغدغه های اصلی مدیریت آن محسوب می شده است، بحث تصمیم گیری است

در سفارش انجام پاورپوینت شیک و زیبای دفاع پایان نامه لزوم اتخاذ تصمیم درست و برگزیدن گزینه مناسب از میان گزینه های متعدد در زمینه انتخاب بهترین تولید کننده بهترین توزیع کنند، بهترین منطقه برای جذب مشتری، بهترین شرکای تجاری در تشکیل یکپارچگی ها و موارد مشابه از جمله مسائل مهم مطرح برای تصمیم گیری در مدیریت زنجیره تأمین است. این تصمیمات از مسائل جزئی تا مسائل بزرگ و کلان را شامل می شوند و در بسیاری از این موارد در صورت نادرست بودن تصمیم هزینه های زیادی باید پرداخت گردد

در این پاورپوینت حرفه ای و علمی میتوان کلید واژه های زیر را مشاهده نمود :

تحقیق دانشجویی زنجیره تأمین سبز

تحقیق کلاسی مدیریت زنجیره تأمین سبز

مقاله کلاسی مدیریت زنجیره تأمین

انجام پاورپوینت حرفه ای دفاع پایان تاثیر برنامه ریزی منابع سازمانی بر عملکرد مالی امروزه سازمان‌های تجاری با محیطی پیچیده‌تر و رقابتی‌تر از گذشته روبرو هستند. برنامه‌ریزی منابع سازمان همواره یک مؤلفه جدایی ناپذیر از مدیریت فرض شده است. تقاضای بازار جهانی برای خرید و استفاده از سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان رشد معناداری را در دو دهه اخیر نشان می‌دهد، به طوری که مبالغ هنگفتی برای سرمایه‌گذاری در این زمینه هزینه گردیده است که نشان از اهمیت سامانه‌های مذکور و لازمه بررسی تأثیر آنها بر فرایندها و عمکرد سازمان‌ها دارد.

خلاصه سازی علمی و حرفه ای دفاع پایان نامه با توجه به نوپا بودن این‌گونه سامانه‌ها در ایران و فرض منفعت اقتصادی برای عموم فعالیت‌ها، اثر اجرای بسته نرم‌افزاری برنامه‌ریزی منابع سازمان بر هزینه‌ها، پس از پیاده‌سازی برای هر واحد اقتصادی دارای اهمیتی ویژه می‌باشد. نگاهی کوتاه به تاریخ تجارت و کسب و کار نشان می‌دهد که بشر از ابتدا که شروع به انجام فعالیت‌های اقتصادی نمود، همواره در پی شناسایی یا ایجاد مسیری بوده است تا بتواند نحوه انجام فعالیت‌های خود را تسهیل و سود بیشتری را عاید خود نماید

در سفارش انجام پاورپوینت شیک و زیبای دفاع پایان نامه یکی از مهمترین عوامل افزایش سود، ایجاد امکاناتی جهت مدیریت صحیح فرایندهای درون سازمانی و برقراری ارتباط بین طرف‌های تجاری و ایجاد هماهنگی میان کلیه منابع سازمان است. مدیریت و ایجاد هماهنگی لازم بین بخش های مختلف یک سازمان، کاری دشوار است و به یک برنامه‌ریزی دقیق نیاز دارد؛ زیرا امروزه که عصر تجارت جهانی، عصر تجارت الکترونیک، عصر رقابت، عصر تکنولوژی، عصر مدیریت دانش عصر فناوری اطلاعات و … می‌باشد، شرکت‌ها بدون سیستم‌های اطلاعاتی کارامد و توانمند قادر به انجام وظایف خود نیستند

ساخت اسلاید دفاع پایان نامه با تنوع وسیعی از فناوری و سیستم‌های اطلاعاتی مواجه هستیم که هر کدام بر حوزه و بخش خاصی از فرایند تجاری سازمان متمرکز شده و ابزارهای قدرتمندی را برای مدیریت نمودن فراهم کرده‌اند و در حال جایگزین شدن با سیستم‌های سنتی و قدیمی می‌باشند.

در این پاورپوینت حرفه ای و علمی میتوان کلید واژه های زیر را مشاهده نمود :

تحقیق دانشجویی مدیریت منابع انسانی

تحقیق کلاسی مدیریت منابع مالی

مقاله کلاسی تاثیر عملکرد مالی

انجام پاورپوینت حرفه ای دفاع پایان نامه حاضر با هدف از تحقیق حاضر، تبیین تحقق مدیریت دانش در توسعه مدیریت شهری (مطالعه موردی: شهرداری شهر یزد) بود.

خلاصه سازی علمی و حرفه ای دفاع پایان نامه بر مبنای نوع داده های گردآوری شده نیز از نوع کمی می باشد که در این راستا پرسشنامه هایی برای دریافت نظرات توزیع خواهد شد. جامعه مورد مطالعه این پژوهش را رده مدیران و معاونان اداری و کارمندان شهرداری های شهر یزد، تشکیل می دهد، که بر طبق تحقیقات صورت گرفته در مجموع تعداد مدیران و معاونان و کارمندان این مجموعه 215 نفر می باشد که به روش نمونه گیری تمام شمار در مجموع 215 نفر به عنوان گروه نمونه انتخاب و مورد بررسی قرار گرفت

در سفارش انجام پاورپوینت شیک و زیبای دفاع پایان نامه شامل دو پرسشنامه محقق ساخته مدیریت دانش و توسعه مدیریت شهری می باشد که به منظور گردآوردی نظرات آزمودنی ها بر اساس مولفه های شناسایی شده در پژوهش های پیشین تهیه و توزیع گردید. در این رابطه برآنیم تا با شناسایی ساختار اداری و بدنه شهرداری شهر یزد و همچنین شناسایی فرصت ها و تهدیدات موجود بر سر راه این سازمان به ارائه مدل استراتژیک مدیریت دانش و اثربخشی آن با ارتقای توسعه مدیریت شهری پرداخته شود

در این پاورپوینت حرفه ای و علمی میتوان کلید واژه های زیر را مشاهده نمود :

انجام سفارش تحقیق تحقیق با موضوع توسعه مدیریت شهری

انجام سفارش تحقیق تحقیق کلاسی با موضوع مدیریت در شهرداری

 

 

 

 

سفارش ساخت پاورپوینت حرفه ای دفاع پایان نامه با موضوع تأثیرسیستم‌های حسابداری مدیریت و عدم اطمینان محیطی بر عملکرد شرکت‌ها

انجام پاورپوینت حرفه ای دفاع پایان نامه  با عوامل مختلف درون سازمان و برون‌سازمانی، می‌توانند بر عملکرد شرکت تأثیرگذار باشند. یکی از عوامل مهم و حائز اهمیت اثرگذار بر عملکرد شرکت، سیستم‌های حسابداری مدیریت است.

خلاصه سازی علمی و حرفه ای دفاع پایان نامه بر مبنای سیستم حسابداری مدیریت، یک سیستم کنترل سازمانی است که انتظار می‌رود سهم مثبتی در حمایت از موفقیت سازمان داشته باشدچنانچه سیستم اطلاعات حسابداری در حوزه حسابداری مدیریت، توانایی تهیه اطلاعات به‌موقع و سریع را برای مدیران کسب‌وکار نداشته باشد، موفقیت سازمان‌ها در محیط رقابتی در معرض تهدید قرار خواهد گرفت. سیستم حسابداری مدیریت، علاوه بر تسهیل نمودن تصمیم‌گیری‌ها، در مدیریت هزینه‌ها نقش زیادی ایفاکرده که همین نقش، با بررسی راه‌های کاهش هزینه‌ها و افزایش حاشیه سود محصولات شرکت، در بهبود عملکرد شرکت نقش‌آفرینی می‌کند

در سفارش انجام پاورپوینت شیک و زیبای دفاع پایان نامه عدم اطمینان محیطی نیز نقش عمده‌ای در عملکرد شرکت دارد. عدم اطمینان محیطی، در قالب تنوع تغییراتی تعریف می‌شود که فعالیت‌های محیطی مربوط به عملیات شرکت را مشخص می‌کند. عدم اطمینان محیطی،ماهیتاً تصادفی و غیرقابل‌پیش‌بینی است. اگرچه محیط خارجی،محدودیت‌های زیادی را برای شرکت ایجادمی‌کند، بااین‌حال، مدیران همچنان فرصت‌هایی را برای مقابله با عدم اطمینان دارند. در محیط‌هایی که از ثبات لازم برخوردار نبوده و دچار نوسان بالایی هستند، طبیعی است که حفظ وضعیت عملیاتی و سرمایه‌گذاری شرکت دشوار خواهد بود

ساخت اسلاید دفاع پایان نامه برای رسیدن به عملکرد مطلوب و حفظ آن در سطح بهینه، نه‌تنها توجه شرکت باید به محیط و توانایی‌های داخل سازمانی باشد، بلکه محیط بیرونی شرکت که دارای فرصت‌ها و تهدیدهای مختلفی است، می‌بایست در برنامه‌ریزی‌های کلان سازمان مدنظر قرار گیرد. از این منظر، وجود عدم اطمینان در محیط تحت فعالیت شرکت، به دلیل اینکه می‌تواند موجب اخلال در برنامه‌ریزی‌های عملیاتی شرکت گردد، اهمیت دوچندانی یافته و مدیران را مجبور به در نظر گرفتن عوامل برون‌سازمانی اثرگذار بر عملکرد شرکت می‌نماید.

در این پاورپوینت حرفه ای و علمی میتوان کلید واژه های زیر را مشاهده نمود :

تحقیق دانشجویی سیستم های مدیریت حسابداری

تحقیق کلاسی اثربخشی سیستم های مدیریت در حسابداری

مقاله کلاسی مدیریت و حسابداری

انجام پاورپوینت حرفه ای دفاع پایان نامه حاضر با هدف شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر موفقیت استقرار مدیریت دانش در شرکت فراسان اجام گرفته است. ساخت اسلاید های حرفه ای دفاع پایان نامه با نوع تحقیق توصیفی از نوع پیمایشی است. جامعه آماری پژوهش خبرگان مدیریت دانش در شرکت فراسان می باشند.

خلاصه سازی علمی و حرفه ای دفاع پایان نامه با استفاده از رویکرد دلفی اقدام به تعیین عوامل موثر بر موفقیت استقرار مدیریت دانش گردید. ابزار پژوهش شامل پرسشنامه بوده است و تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از روش AHP فازی انجام شده است.

در سفارش انجام پاورپوینت شیک و زیبای دفاع پایان نامه بررسی نتایج نشان داد که تحقیق کلاسی عوامل راهبردی (استراتژیک) (با وزن 0.235)، عوامل مدیریتی (با وزن 0.201)، مقاله کلاسی عوامل ساختار و فرآیند سازمانی (با وزن 0.183)، تحقیق کلاسی عوامل فرهنگی و انگیزشی(با وزن 0.152)، تحقیق کلاسی عوامل منابع انسانی(با وزن 0.100)، مقاله کلاسی با عنوان عوامل فن آوری اطلاعات(با وزن 0.063)، مقاله کلاسی عوامل یادگیری وآموزش(با وزن 0.058) و تحقیق کلاسی عوامل فردی(با وزن 0.008) بوده اند.

در این پاورپوینت حرفه ای و علمی میتوان کلید واژه های زیر را مشاهده نمود :

انجام سفارش تحقیق کلاسی مفهوم دانش

انجام سفارش  تحقیق کلاسی تعریف مدیریت دانش

انجام سفارش تحقیق کلاسی مفهوم مدیریت دانش

انجام سفارش  تحقیق کلاسی مدیریت استراتژیک دانش

انجام سفارش تحقیق کلاسی دلایل اهمیت به کارگیری مدیریت دانش

انجام سفارش تحقیق کلاسی اهداف مدیریت دانش

انجام سفارش تحقیق مقاله کلاسی فرآیندهای مدیریت دانش

انجام سفارش تحقیق مقاله کلاسی فرآیند خلق دانش (خلاقیت)

انجام سفارش تحقیق مقاله کلاسی فرآیند اکتساب دانش (برداشت)

انجام سفارش تحقیق مقاله کلاسی فرآیند پالایش

انجام سفارش تحقیق مقاله کلاسی فرآیند سازماندهی (پیکربندی یا تلفیق)

انجام سفارش تحقیق مقاله کلاسی فرآیند توزیع دانش

انجام سفارش تحقیق مقاله کلاسی فرآیند کاربرد یا اعمال قدرت دانش

انجام سفارش تحقیق مقاله کلاسی سیستم مدیریت دانش

انجام سفارش تحقیق مقاله کلاسی چرخه مدیریت دانش

انجام سفارش تحقیق مقاله کلاسی راهبردهای موفقیت در مدیریت دانش

انجام سفارش تحقیق مقاله دانشجویی ارزیابی مدیریت دانش

انجام سفارش مقاله دانشجویی اهداف و مزایای مدیریت دانش

انجام سفارش مقاله دانشجویی پیاده سازی و استقرار مدیریت دانش

انجام سفارش مقاله دانشجویی روش های پیاده سازی مدیریت دانش

انجام سفارش مقاله دانشجویی گام ها و فعالیت های لازم برای ایجاد مدیریت دانش

انجام سفارش تحقیق کلاسی چه گروهی عهده دار مدیریت دانش در سازمان باشند؟

انجام سفارش تحقیق کلاسی مدیران پروژه های دانش

انجام سفارش تحقیق کلاسی تخصص لازم در تیم های مدیریت دانش

انجام سفارش تحقیق کلاسی بررسی مدل های استقرار مدیریت دانش در سازمان

انجام سفارش تحقیق کلاسی موانع پیش روی مدیریت دانش

انجام سفارش تحقیق کلاسی چالش های پیش روی مدیریت دانش

انجام سفارش تحقیق کلاسی برطرف کردن برخی چالش های مدیریت دانش

انجام سفارش تحقیق کلاسی جایزه ملی مدیریت دانش و سازمان های دانش محور در ایران

انجام پاورپوینت حرفه ای دفاع پایان نامه مسائل مربوط به محیط زیست امروزه به عنوان یکی از مشکلات اساسی در سطح جوامع مطرح می باشد که نیازمند همکاری و هماهنگی کلیه بخشهای جامعه از جمله سازمان ها،نهادهاو افراد می باشد. سازمان ها یکی از بخش های اصلی جامعه محسوب می شوند که در تمامی مسائل جامعه ازجمله مسائل زیست محیطی نقش آفرینی می کنند. در درون هر سازمان انسان هایی حضور دارند که برنامه ها، افکار و کارهایی که انجام می دهندمستقیم و غیر مستقیم بر روی محیط زیست تاثیر می گذارد. منابع انسانی سازمان ها و برنامه ها و اقدامات این حوزه در سازمان ها منجر به عملکردسازمان و تاثیر آن بر سطح جامعه می شود.

در خلاصه سازی علمی و حرفه ای دفاع پایان نامه در حوزه محیط زیست نیز عملکرد و برنامه های منابع انسانی می تواند بر محیط زیست تاثیر بگذارد.مساله اصلی که در این پژوهش مطرح می شود این است که سازمان هایی که در استراتژی های کلان سازمان به مباحث محیط زیستی توجه دارندچه استراتژی در بخش مدیریت منابع انسانی باید اتخاذ نمایند تافعالیت های منابع انسانی را به سمت مسائل زیست محیطی سوق دهند. این امر مستلزمطراحی یک الگوی جامع استراتژیک مدیریت منابع انسانی با توجه به استراتژی های کلان سازمانی می باشد. در سفارش انجام پاورپوینت شیک و زیبای دفاع پایان نامه صنعت فولاد یکی از صنایع مادر درکشور ایران است که در مباحث محیط زیستی جز صنایع آلاینده محسوب می شود. شرکت فولاد مبارکه اصفهان به عنوان یکی ازشرکت هاییبزرگ کشور در صنعت فولاددر سال های اخیر توجه ویژه ای به مسائل محیط زیست نموده و استراتژی هایی برای این موضوع طراحی کرده استکه نبود یک الگوی مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر اساس استراتژی های محیط زیستی این شرکت احساس می شود .

ساخت اسلاید های زیبت و حرفه ای پاورپوینت در جهت اهمیت محیط زیست و توجه سازمان ها به آن تا آنجا پیشرفته است که اکثر سازمان ها در تلاش برای کسب ایزوهای محیط زیستی از جمله ISO14000 برای کسب شهرت و اعتبار در بینمشتریان و جامعه هستند.مفهوم سبز مفهوم جدیدی در مدیریت سازمان هاست. مدیریت سبز بر تصمیماتی که در محدودیت های محیطی با تأکید بر حفاظت ازمنابع طبیعی در بهبود کیفیت زندگی گرفته میشود، اشاره دارد. هدف مدیریت سبز نگهداری منابع و بهبود کیفیت محیط فیزیکی وبهبود فرآیند است

در این پاورپوینت حرفه ای و علمی میتوان کلید واژه های زیر را مشاهده نمود :

انجام سفارش تحقیق دانشجویی با موضوع  ISO14000

انجام سفارش تحقیق کلاسی با موضوع   صنایع فولاد

انجام سفارش مقاله کلاسی با موضوع  محیط زیست

انجام سفارش مقاله دانشجویی با موضوع   مدیریت استراتژیک منابع انسانی سازمان

انجام سفارش مقاله کلاسی با موضوع    Green organization

انجام سفارش تحقیق کلاسی با موضوع      Green human resource

انجام پاورپوینت رشد جمعیت و صنعت و بحران کم آبی

پاورپوینت بحران کم آبی در 48 اسلاید انجام شده و توسط دانشجوی دکتری رشته مدیریت منابع آب ثبت سفارش داده شده است.

با توجه به رشد جمعیت و صنعت در سال های اخیر، و استفاده بی رویه از منابع آب توسط جامعه و صنعت، بحران کم آبی گریبانگیر بسیاری از کشور ها شده است تا حدی که قرن 21 را قرن استرس آبی یا استرس هیدرولوژیک نام نهاده اند.

سفارش انجام پاورپوینت رشد جمعیت و صنعت و بحران کم آبی

بنابراین مدیریت صحیح منابع آب و استفاده بهینه از منابع آب جهت مصارف خانگی، صنعتی، کشاورزی و همچنین تصفیه و بازیافت پساب ها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

کاربرد تکنولوژی در مدیریت بحران کم آبی

یکی از راههای کنترل مصرف آب استفاده از تکنولوژی غشایی و خاصیت اسمز می باشد.
تکنولوژی غشایی که شامل اولترا فیلتراسیون، نانو فیلتراسیون، میکرو فیلتراسیون و اسمز معکوس می باشد، قادر به حذف
آلودگی های آلی، معدنی و میکروبی آب بسته به نوع و مقدار آن ها می باشد. اسمز معکوس با کارایی باال به عنوان قابل اعتمادترین گزینه برای تصفیه و شیرین سازی آب های بسیار شور و پساب های مختلف طراحی و استفاده می شود.

مروری بر تحقیقات گذشته در پاورپوینت بحران کم آبی
یکی از روش های افزایش بازده سیستم امسز معکوس، استفاده از سیستم های RO با تغییر پذیری زمانی است.
اسمز معکوس ناپیوسته به دو روش انجام می گیرد:

1- با استفاده از مخزن خوراک تحت فشار

2- مخزن خوراکی مجهز به مبدل فشاری.

مقایسه انرژی مصرفی مورد نیاز برای نمک زدایی به روش های مختلف اسمز معکوس

بازده انرژی به صورت نسبت حداقل کار انجام شده به کل کار است. وقتی ظرفیت نمک زدایی افزایش می یابد، انرژی
مصرفی فرآیند RO در حجم محصول بسیار است. ساخت این پاورپوینت گامی در جهت ارائه این تکنولوژی و پرزنت افرادی است که در زمینه منابع آب و مدیریت بهینه آن فعالیت می نمایند.

مجموعه پاورپوینت آوا مفتخر است پاورپوینت بحران کم آبی را انجام داده و در اختیار علاقمندان به این موضوع قرار دهد.

برای ساخت پاورپوینت دانش آموزی با ما تماس بگیرید.

این پاورپوینت مفهوم حسابداری داری 15 اسلاید دارد

مفهوم مبنای حسابداری : مفهومی با تاکید بر عنصر زمان
*انتخاب زمان شناسایی رویداد مالی منجر به گزارش مبنای حسابداری می شود.
*تاکید بر این موضوع که آثار رویداد مالی و معاملات باید در چه زمانی برای مقاصد گزارشگری شناسایی شود .
مفهوم رویکرد اندازه گیری : مبین اینکه چه عنصری از عناصر صورت مالی در گزارشگری مالی منعکس شود تا بتواند وضعیت مالی واحد گزارشگر را مطابق اهداف گزارشگری مالی منطبق کند.
طبق استاندارد ۱۱ رویکرد اندازه گیری زمانی وظیفه خود را انجام داده که علاوه بر مشخص نمودن نوع منابع ، زمان آثار رویدادها (مبنای حسابداری) را نیز مشخص نماید .

انجام پاورپوینت مفهوم مبنای حسابداری

در پاورپوینت مفهوم حسابداری منابع مورد اندازه گیری به طور کامل توضیح داده شده است.

منابع مورد اندازه گیری
منبع : منبع قلمی است که در حال حاضر دارای ظرفیت خدمت‌ رسانی باشد .
دارایی : منبعی است دارای ظرفیت خدمت‌رسانی و تا مادامی که دارای چنین ظرفیتی باشد دارایی نامیده می شود.
منابع اقتصادی : منابعی کمیاب جهت انجام فعالیت های اقتصادی
منابع اقتصادی طبق بیانیه انجمن حسابداران کانادا

اگر قصد انجام پروژه های حسابداری در اکسل را دارید، به سایت انجام پروژه های اکسل سر بزنید.

برای ساخت پاورپوینت بحران کم آبی با ما تماس بگیرید.

سیستم مدیریت یکپارچه

این پاورپوینت خط مشی سیستم مدیریت یکپارچه
چشم انداز: شرکت گاز استانی پیشگام (پایدار، پاک، یکپارچه، شایسته محور، گسترده، ایمن، مشتری مدار) و بهره‌ور در افق 1404
مأموریت: توزیع سوخت پاک به مشترکین خانگی، عمومی و صنعتی استان خراسان رضوی و ارائه خدمات پشتیبانی مرتبط همسو با سیاست‌های شرکت گاز ایران، در جهت پاسخگویی به نیازها و انتظارات اساسی ذی نفعان، تأمین رفاه جامعه و توجه به مسئولیت پذیری اجتماعی با پشتوانه سرمایه انسانی دانش محور و فناوری‌ های روزآمد و کاربردی از طریق: مطالعه، طراحی و اجرای طرح‌ های گاز رسانی، فروش و ارائه خدمات به متقاضیان و مشترکین، بهره‌برداری و نگهداری بهینه از شبکه، ایستگاه‌ها و تأسیسات، ارائه و صدور خدمات فنی و مهندس می باشد.

این پاورپوینت 52 اسلاید دارد.

انجام پاورپوینت خط مشی سیستم مدیریت یکپارچه

ویژگی سیستم اطلاعات مدیریت

  1. مبتنی بر مدیریت :هدف اساسی یک سیستم اطلاعات مدیریت موثر و کارا پشتیبانی از سازمان در فرایند تصمیم گیری می باشد .
  2.  در جهت مدیریت: از انجایی که سیستم های اطلاعات مدیریت باید به مدیریت در فرایند تصمیم گیری کمک نماید. مهم است که فرایند مدیریت جهت دهی گردد.
  3.  یکپارچگی : به منظور داشتن بینش جامع و کامل تمام سیستم های فرعی در سازمان باید توسعه و گسترش اطلاعات یکپارچه گردد.
  4. جریانات داده ای مشترک یکپارچه سازی تمام سیستم های فرعی جریان مشترکی از تمام داده ها را ایجاد کند که احتمال دوگانگی و افزودگی را در جمع آوری ذخیره سازی و پردازش کاش می دهد.
  5.  عنصر اصلی برنامه ریزی: برای آماده سازی سیستم های اطلاعات مدیریت یک وظیفه طولانی پیش روی ماست.
  6. پایگاه داده مشترک: این یک ویژگی اساسی سیستم های اطلاعات مدیریت است که در اجرای اهداف بکارگیری سیستم های اطلاعات مدیریت در سازمان تجاری کمک می نماید.

به صفحه ساخت انجام پاورپوینت مفهوم مبنای حسابداری به ما مراجعه کنید.

به سایت آوا تایپ ما هم سر بزنید

سفارش پروژه پاورپوینت ناتوانی معلولان جسمی

در این پاورپوینت سی اسلایدی درمورد ناتوانی معلولان جسمی توضیحداده شده است. افراد معلول باید عزت نفس فراوانی داشته باشند. افراد ارتباط درست با معلولان جسمی داشته باشند. اطرافیان نباید حس ترحم به انها داشته باشند. باید بگذارند به محیط اطرافشان تسلط کامل پیدا کنند.

سفارش پروژه پاورپوینت ناتوانی معلولان جسمی

 

تعریف ناتوانی جنسی

عدم توانایی انجام فعالیت ها در حدی که برای یک انسان عادی، طبیعی به شمار می آید. ناتوانی زاییده شرایط خاص جسمی و روانی است. که بر انسان عارض میگردد.ناتوانی پس از بر شدن کسالت یا بیماری رفع می گردد، لزوما همیشه به معلولیت ختم نمیشود.

معلولیت چیست ؟

مجموعه ای از عوامل جسمی ذهنی و ترکیبی از اینها به نحوی در زنگی شخص اثر سو دارد و مانع زندگی طبیعی می شود،

فعالیت های طبیعی شخص با مانع مواجع می شود . معلول کسی است که سلامت جسمی و روانی به صورت دائم ندارد.

توانبخشی :

اقدلماتی پزشکی، اجتماعی، اقتصادی ، وحرفه ای که برای درمان و بهبود انسان ها به کار می برند، و ممکن است یک فرد با این خدمات به یک زندگی مستقل و عادی در جامعع عرضه میگردد.

اهداف توانبخشی معلولین:

  • پیشگیری از معلولیت
  • جلوگیری از پیشرفت معلولیت
  • افزایش اگاهی معلولین نسبت به توانایی ها و محدودیت های جسمی و روانی
  • ارائه تتسهیلات و خدمات شهری مناسب جهت استفاده معلولین

ورزش معلولین :

از نظر روحی و سلامت فکر به شوق می آیند معلولبین همان حقوقی را دارا هستند، که افراد غیر معلول از آن برخوردار می باشند. در قرن بیستم ورزش در ملولان بیشتر شد و این نشانه اغاز حرکی به جلو است. امروزه افراد معلول در سطحی گسترده ای فعالیت های اجتماعی و مسابقات شرکت می کنند و هویت خود را به جامعه می شناسانند. گاتمن عقیده داشت که ورزش غلاوه بر ایجاد نشاط شادابی در فرد معلول نقش مهم و ارزنده ای نیز در درمان و بهبودی وی دارد.
معلولیت =ناتوانی
به سایت اکسل ماهم سر بزنید.

 

از صفحه مفهوم مبنای حسابداری دیدن نمایید.

 

مراقبت از سالمندان در کشور ژاپن

در اسلاید های این پاورپوینت نوشته شده است، در شش دهه ی قبل تعداد افراد سن بالا 65 حدود دو برابر در ژاپن شده است. که بیشتر یک چهارم جعمیت بالا 65 سال می باشند. ژاپن در زمینه ی بهداشت و سلامت خود را ارتقا می دهد، تا کفیت زندگی سالندان را بهتر کند. سالمندان این کشور میتوانند دارای نشاط، سرزندگی، امید باشند. این پاورپوینت دارای چهل اسلاید است.

تعریف سلامت روان در سالمندان در کشور ژاپن

یکی از مسائل مهم در رابطه با سالمندی موفق و سالم سازگارشدن با تغییراتی است که در زندگی افراد ایجاد می شود، سیستم جسمانی حمایت از سالمندان در زمینه حفظ سلامت روان در دوره سالمندی می باشد. برای سالمندان اعضای خانواده اولین منبع حمایتی می باشد حمایت از طریق تماس تلفنی یا ملاقات حضوری میباشد، در برخی موارد خطرات تجویز داروها باعث مشکل بای سالمندان می شود آشنایی رفتار با سالمندان به اطرافیان (فرزندان ) داده شود.

انجام پاورپوینت سیستم مراقبت از سالمندان در کشور ژاپن

افسردگی در سالمندان

در مراکز ارایه دهنده خدمات مراقبتی و درمانی اولیه مشاهده میشود که افسردگی در بین 17% تا 37 % در سالمندان است
30درصد انها دچار افسردگی شدید و نیاز به مراقبت بلند مدت دارند. هستند و نیاز به مراقبت ویژه دارند . و 11 درصد افسردگی شدید و نیاز مراقبت ویژه و کوتاه مدت دارند. 25 درصد افسردگی متوسط دارند. در صورت عدم درمان افسردگی ممکن به افزایش مرگ و میر در سالمندان منجر بشود.

علائم شایع در افسردگی :

  • خونسردی بی احساسی
  • دوری جستن از دوستان
  • بی اشتهایی همراه کاهش وزن
  • بی خوابی
  • شکایت از درد های جسمانی بی دلیل

 

چند راه حل برای نگه داشتن حافظه در سالمندان

  1.  جدول حل کنند.
  2. کتاب خواندن سالمندان
  3. شمردن برعکس اعداد
  4. نقاشی کردن
  5. برای خانم ها بافتن، دوختن ….

برای انجام پروژه های اکسس خود به سایت اکسس ما سر بزنید.

از صفحه ناتوانی معلولان جسمی دیدن کنید.

مفهوم IT

در این پاورپوینت تعلیم و تربیت افراد ماهر و متخصص برای کسب کار می باشد. فناوری اطلاعات یکی از پرکاربرد و پر درآمد ترین رشته های کشور می باشد. در فناوری اطلاعات به صورت هوشمندی کسب کار و مدیریت پروژه می پردازد. گرایش کسب و کار یکی از جدید ترین گرایش ها بوده است. این پاورپوینت سی اسلایدی است.

رشته IT در بازار کار یکی از پرکاربردترین کار در بین تمامی رشته ها می باشد. مخفف IT عبارت است از :

information technology که به معنی فناوری اطلاعات می باشد.

در این پاورپوینت توضیح داده شده است که چه مسئولیتی بر عهده منهدسین رشته IT می باشد.

سفارش پاورپوینت حریم خصوصی داده و کنترل داده های کاربر | رشته ی IT گرایش کسب کار

از جمله مسئولیت ها عبارتند از :

  • ساخت
  • نگه داری و حفظ سیستم
  • نصب و راه اندازی
  • طراحی نصب شبکه
  • پشتیبانی فنی
  • خدمات میزبانی و ذخیره سازی
  • ارزیابی ریسک
  • مدیریت از راه دور

در این پاورپوینت درباره رقبای خود تحقیق میکنیم

مواردی از برنامه های تجاری در رشته IT:

  • ارائهمحصول یا خدمات
  • منابع مالی
  • بودجه
  • استراتژی استخدام
  • استراتژی بازار یابی
  • پیش بینی های مالی
  • خلاصه شرکت

هدف اصلی فناوری اطلاعات ارائه و حمایت از فناوری و محصولات مورد نیاز توسط سازمان های تجاری برای براورده کردن اهداف کلیدی سازمانی است.

فناوری تقریبا ریشه هر کسب و کاری است. هر کسب کار چه خصوصی یا دولتی یا کوچک یا بزرگ به فناوری نیاز ذارد، و حتی این مدرک میتواند درامد شما را افزایش دهد. شما با دانش در این زمینه فناوری اطلاعات به یک تیم قابل ارزشی تبدیل خواهید شد.

صفحه مراقبت از سالمندان در کشور ژاپن مشاهده کنید.

برای تایپ فایل های صوتی خود به ما مراجعه کنید.

 

 

در این پاورپوینت توضیح کامل درباره سبک (پیدایش ، هنرمندان معروف این سبک و …. ) داده شده است.
توضیح این سبک در مد و لباس ( هنرمندان و طراحان لباسی که با این سبک کار کردن ، نمونه لباسهاشون ، برندهای معروفی که فعالیت داشتن از گذشته تا امروز )
تصاویر مد و لباس در این سبک و نقاشی های این سبک در دوره ها ی مختلف تا امروز است.

این پاورپوینت شامل بیست و پنج اسلاید است.

روانشناسی رشد لورابرگ

مبانی ژنتیکی را در این پاورپوینت بررسی می کنیم. هر عضو از ما از یک کروموزوم تشکیل شده است. که از نظر اندازه یا شکل با یکی مطابقت دارد. که مادر و پدر به ارث می رسد. DNA یک ویژگی منحصر به فرد است. در کروموزوم های انسان حدود 2000 تا 2500 ژن وجود دارد. این پاورپوینت در چهل اسلاید توضیح داده شده است.ساخت پروژه پاورپوینت روانشناسی رشد لورابرگ

در این پاورپوینت روانشناسی رشد به چهار بخش نوجوانی ،جوانی میانسالی و پیری تقسیم می شود. که هر کدام به صورت جداگانه ای به طور کامل توضیح دارد.

بخش چشم گیری از این پاورپوینت به ارائه ی نظریه های نوجوانی و تغییرات رشدی در این محدوده ی سنی اختصاص داده است. از انجا که قشر بیشتر جمعیت ایران را کودکان و نوجوانان تشکیل می دهند،مربیان ،معلمان و کسانی که به کار های بالینی و مشاوره اشتغال دارند غالبا با این محدوده سنی سروکار بیشتری پیدا میکنند.

مفهوم شکاف نسل

برای مدتی توجه بسیاری از متخصصان رشد را به جلب کرده است به معنی اختلاف عمیق میان ارزش ها و نگرش های دو نسل مختلف است.

به سایت avaexel.ir ما هم سر بزنید.

وظایف خزانه

همه ی دولت ها موظف هستند، منابع مالی خود را مدیریت کنند. این پاورپوینت درمود تمام فعالیت های، مدیریست مالی خزانه توضیح داده است. فعالیت های خزانه و تقسیم مسئولیت در کشور ها متفاوت است. در سازمان های دولتی بودجه اهمیت بسیاری دارد. بودجه در سازمان ها ضرورت فراوان دارد.

بودجه به عنوان ابزار کنترولی به حساب می آید. این پاورپوینت شامل ده اسلاید می باشد.

مدیریت، منابع مادی و انسانی هماهنگ می شوند تا اهداف دست پیدا کنند. مدیریت یعنی رهبری و سازمان دهی و برنامه ریزی برای یکسری افراد یا دستگاه است. فرایند یادگیری مدیریت تغییر رفتار تثبیت رفتار های جدید می باشد.

به وسیله مدیرریت ما می توانیم با دیگران ارتباط برقرار گنیم. کسب و کار مدیریت نقش مهمی در آن دارد.

مدیریت انواع وظایف دارد :

  • برنامه ریزی:برای تعیین اهداف در مدیریت از برنامه ریزی استفاده می شود.مدیران از طریق برنامه ریزی پیشرفت و میزان رشد سازمان خود را مورد بررسی قرار دهند.
  • کنترل و نظارت : مهم ترین بخش مدیرت کنترل و نظارت است. یک مدیر توسط این بخش اهداف و برنامه ها را کنترل می کند
  • تصمیم گیری: گزینه هایی در یک سازمان وجود دارد که مدیر از گزینه های موجود مناسب ترین گزینه را انتخاب کرده است.
  • این پاورپوینت با 20 اسلاید طراحی شده است.

رهبران کشور های عضو سازمان ملل متحد، در سپتامبر 2015 متعهد شدند تا اهداف دستور کار جهانی توسعه ی پایدار 2030 را در سیاستگذاری کلان ملّی خود مد نظر داشته باشند. آموزش هدف چهارم این دستور کار می باشد. از جمله اهداف آموزشی در برنامه ی ملی آموزشی 2030 عبارت است از : توسعه ی پایدار، تساوی جنسیتی، یکسان سازی افراد، خشونت زدایی و ارزش گزاری به هر نوع خانواده.
نتایج حاصله از این پژوهش حاکی از آن است که آنچه که مورد پذیرش مولفان سند ملی آموزشی 2030 است؛ اعتقاد به سکولاریسم می باشد، در حالی که الگوی اهداف نظام تربیتی- آموزشی ایران شامل: خدا محوری در نظام آموزش، عدالت تربیتی، مبانی ایرانی به عنوان معیار ارزش گزاری، تعلیم و تربیت پژوهش محور، ارزش گزاری به خانواده (زن و مردی که با عقد ازدواج صاحل فرزند شده اند) می باشد؛ در این الگو مفهوم بنیادین خدا محوری در نظام تربیتی و آموزشی است که با استمداد به مبانی اعتقادی عدالت تربیتی را در سیستم تربیتی و آموزشی به همراه دارد.
مقدمه و بیان مسأله
سازمان یونسکو و کلیه ی عاملان جامعه ی بین المللی، کارشناسان و ذینفعان جهان، تجربه ی اجرای اهداف شش گانه ی برنامه ی آموزش برای همه (2015-2000) را دارند و به همین دلیل توصیه های مکرر این سازمان بر جلب مشارکت کلیه ی شرکا در یک رویکرد فرابخشی، اعم از نهاد های رسمی و غیر رسمی، دولتی و خصوصی است.
آموزش فراگیر در چارچوب عمل جهانی آموزش 2030 به مراتب دامنه ای گسترده تر و تکالیفی وسیع تر از برنامه ی آموزش برای همه دارد و علاوه بر حوزه های ناتمام آموزش برای همه، حوزه های دیگر آموزش از جمله: اشتغال و توسعه ی مهارت ها، آموزش فنّی- حرفه ای، آموزش عالی، آموزش سلامت و بهداشت، آموزش های اجتماعی و شهروندی را نیز در بر می گیرد، تا فرآیند گذار به سوی جوامع یادگیرنده و دانش بنیان با کمترین مشکل صورت پذیرد.
با .ج.د این شرایط، روشن است که وزارت آموزش و پرورش به تنهایی نمی تواند از عهده ی انجام این تکایف بر آسد. به همین دلیل، از نهاد های ذی ربط جهانی مثل: یونسکو، یونیسف، برنامه ی توسعه ی ملل متحد، صندوق جمعیت ملل متحد و بانک جهانی و نهاد های ملّی ذیربط در سطح هر کشور انتظار می رود که در تحقّق هدف چهارم و اهداف ویژه ی دستور کار توسعه ی پایدار 2030 پایمردی و اهتمام ورزند.

این پاورپوینت 33 اسلاید است.

قُطب‌ِ فلک علم و دُرّ درياى دانش و اختر آسمان براعت و گوهر کان بلاغت؛ وى استاد فضلاء ماوراءالنهر بود، و در اوايل حال که در سمرقند بود و تحصيل مى‌کرد در غايت قلت حال و ضيق مجال بود، و کتابت کردى و وجه معاش او از اُجرت آن بودى شنيدم که گفت: وقتى ضُجرت بر من مستولى شد و تنگدستى جهان فراخ را بر من تنگ کرد و کار به درجه‌اى رسيد که اِزارى بفروختم و به نان بدادم عزم کردم که به اِنتجاع روم در روستاها چنان‌که ائيمه ديگر دق مى‌کنند تا بدان وجه خود را نانى به حاصل کنم
بعد از مدت اندک شنيدم که به جهة کتابخانه سرپل بازارچه تهذيب اَزْهَرى به خط مصنف از دارالکتب مرو آورده‌اند و کاتبى به جمال فضل مى‌طلبند. چون هيچ‌کس را آن قوت، نبود که او را چه اگر فضلا بودند که آن را نيکو بدانستند از خط ايشان وافر نبودى و اگر خط نيکو بودى اهليت آن نداشتند، بدو ارسال کردند و صدر اجل مجيرالدين او را به خدمت خود بخواند و از فضل و هنر او معلوم کرد و دانست که ذات او جهان علم و کان فضل است او را به خدمت صدر سعيد عبدالعزيز بن عمر بن سيدالسادات برد، فرمودند تو اين ديده‌اى و از اينجا لغت استخراج توانى کرد؟ او تبسم کرد. چه او را فضل آن بود که مثل اين کند.

این پاورپوینت در 15 اسلاید طراحی شده است.

در یک کسب و کار کوچک باید در صدد به وجود آوردن، رفع مشکلات و نتیجه مطلوب برای عرضه کردن کحصول و خدمات که در اصل هدف اصلی مشتریان است را در نظر گرفت.
طرح کسب و کار:
برنامه ریزی و فراهم نمودن شرایط برای کسب و کار کوچک حیاتی است. برای کسب موفقیت در یک کسب و کار کوچک نیاز به یک برنامه ریزی جهت تلاش های بازار یابی داریم. یک طرح کسب و کار تعیین می کند که مشتریان چه کسانی هستند و چگونه جذب شرکت می شوند. بازاریابی یک آرایش منظم کامل است، جهت مقابله با پیچیدگی های موجود در بازار.
تعریف بازارتان:
یک کسب و کار کوچک نیاز به استفاده از اطلاعات به عنوان پایه و اساس توسعه و همچنین ایجاد برنامه عملیاتی جهت جذب مشتریان دارد.
قیمت گذاری:
یک کسب و کار کوچک در ابتدا مبلغ کل هزینه ها را برای یک محصول معین نماید. در اصل قیمت سر به سر قبل از سود است. این قیمت شما را بدون هیچ ضرری ارجاع می دهد. در زمان حساب کردن قیمت پایه، به بهای تمام شده محصول باید هزینه های جانبی که ممکن است در بازار به آن برخورد کنیم نیز اضافه گردد. بخشی از حاشیه ی سود مطلوب ( 10، 15، 20، 25، یا حتی 100%) به چگونگی اینکه رقبا روی محصولشان قیمت گذاری می کنند بستگی دارد. قیمت گذاری روی خدمات کمی پیچیده تر از قیمت گذاری روی محصول می باشد. یک محصول می تواند قیمت پایه بالقوه ای بر مبنای هزینه ها داشته باشد در صورتی که خدماتی مانند مشاوره، مشاوره مالی، یا طراحی دکوراسیون داخلی بر مبنای زمان صرف شده قیمت گذاری می کند.

این پاورپوینت برای کسب و کار و سرمایه گذاری طراحی شده است این شرکت توسط خانم ویکتوریا نایت ام سی دوول استاد پایه دو تأسیس شد. او تحقیقی را برای کمک به جلوگیری از سرماخوردگی در مراحل اولیه، اغاز کرد. دارو های سرما خوردگی استاندارد و نسبتاً بی اثری را کشف کرد.
سرمایه گذاری:
سرمایه گذاری هر کسب و کار نوپایی با یک سرمایه گذار و منابع خودش آغاز می شود.
سرمایه گذاری بدون حق مالکیت:
وام یکی از بزرگ ترین منابع سرمایه گذاری بدون حق مالکیت است و از طریق بانک، کارت اعتباری، اجاره اموال و فروشندگان کالا ها و خدمات تأمین می شود.
قرض:
قرض به کسب و کار نوپا اجازه می دهد گردش حساب خود را در پستی بلندی ها مدیریت کند.پ، یا مهم تر از آن اختلاف میان زمانی که کالایی باید خریداری شود و زمانی که پولی که باید برای خرید آن کالا پرداخت شود و یا از مشتری دریافت شود را اداره کند.
انواع وام برا کسب و کار نوپا:
1-در غالب وام (یک بانک یا شرکت مالی، فردی، سرمایه گذاران) 2- کارت های بازرگانی 3- اعتبار فروشندگان

این پژوهش توسط اسلاید های پاورپوینت طراحی شده است به بررسی این موضوع می‌پردازد که آیا قصد کارآفرینی نقش واسطه بین فرصت‌شناسی و فاز استارتاپ یک کسب و کار دارد؟ هم‌چنین این پژوهش معلوم می‌کند که چگونه دسترسی به شبکه‌های اجتماعی کارآفرینی نقش تعدیل کننده در این رابطه دارد و به ما کمک می‌کند تا بفهمیم چه نوع شبکه اجتماعی کارآفرینی (خانوادگی یا دوستانه) تأثیر بیشتری در پیشرفت پروژه‌های کارآفرینی از طریق فرایند استارتاپ دارد. این پژوهش از داده‌های واقعی در مورد 616 دانشجو استفاده می‌کند که در خوابگاه‌ها و رشته‌های مختلف یک دانشگاه واقع در نواحی جنوبی اسپانیا درس می‌خوانند. داده‌ها نشان داد که قصد کارآفرینی بطور نسبی رابطه فرصت شناسی-فاز استارتاپ را تعدیل می‌کند. از همه مهمتر اینکه معلوم شد اگر شخصی در این شبکه کارآفرینی صاحب یک کسب و کار مخاطره آمیز (خصوصا در شبکه کارآفرینی مبتنی بر کسب و کار خانوادگی) باشد، آنگاه تأثیر مثبت این حالت از آگاهی نسبت به استارتاپ از طریق قصد کارآفرینی بیشتر است. یافته‌ها پیشنهاد می‌دهند که فرصت‌شناسی برای پیشرفت فرایند استارتاپ کافی است و فعالیت‌های درسی یا مربوط به تحصیل که در مورد تقویت اصول کارآفرینی هستند نیز باید دسترسی دانشجو به شبکه‌های کارآفرینی را آسان کنند. این مقاله یکی از معدود مقالاتی است که به ما کمک می‌کند تا مسیری را بشناسیم که یک نفر باید طی کند تا پس از تشخیص فرصت کسب و کار بتواند فرایند استارتاپ آن را جلو برد. این مقاله اطلاعات خوبی را به مقالات پیشین می‌افزاید و نشان می‌دهد که چگونه شبکه‌های اجتماعی کارآفرینی می‌توانند شکاف موجود در مورد قصد کارآفرینی را پر کنند. هم‌چنین نتایج آن نشان می‌دهد که دسترسی به شبکه‌های کارآفرینی خانوادگی نسبت به شبکه‌های کارآفرینی دوستانه تأثیر بیشتری در این زمینه دارد.
کلمات کلیدی: فرصت‌شناسی، نیت (قصد) کارآفرینی، شبکه اجتماعی، شبکه اجتماعی خانوادگی، شبکه اجتماعی دوستانه، فاز استارتاپ کسب و کار

*این پژوهش به صورت اسلایدهای پیشرفته پاورپوینت طراحی شده و به بررسی این موضوع می‌پردازد. انتخاب زمان شناسایی رویداد مالی منجر به گزارش مبنای حسابداری می شود.
*تاکید بر این موضوع که آثار رویداد مالی و معاملات باید در چه زمانی برای مقاصد گزارشگری شناسایی شود .
مفهوم رویکرد اندازه گیری : مبین اینکه چه عنصری از عناصر صورت مالی در گزارشگری مالی منعکس شود تا بتواند وضعیت مالی واحد گزارشگر را مطابق اهداف گزارشگری مالی منطبق کند.
طبق استاندارد ۱۱ رویکرد اندازه گیری زمانی وظیفه خود را انجام داده که علاوه بر مشخص نمودن نوع منابع ، زمان آثار رویدادها (مبنای حسابداری) را نیز مشخص نماید .
منابع مورد اندازه گیری
منبع : منبع قلمی است که در حال حاضر دارای ظرفیت خدمت‌رسانی باشد .
دارایی : منبعی است دارای ظرفیت خدمت‌رسانی و تا مادامی که دارای چنین ظرفیتی باشد دارایی نامیده می شود.
منابع اقتصادی : منابعی کمیاب جهت انجام فعالیت های اقتصادی.
منابع اقتصادی طبق بیانیه انجمن حسابداران کانادا.

این پژوهش به صورت اسلایدهای پیشرفته پاورپوینت طراحی شده و به بررسی این موضوع می‌پردازد که آیا قصد کارآفرینی نقش واسطه بین فرصت‌شناسی و فاز استارتاپ یک کسب و کار دارد؟ هم‌چنین این پژوهش معلوم می‌کند که چگونه دسترسی به شبکه‌های اجتماعی کارآفرینی نقش تعدیل کننده در این رابطه دارد و به ما کمک می‌کند تا بفهمیم چه نوع شبکه اجتماعی کارآفرینی (خانوادگی یا دوستانه) تأثیر بیشتری در پیشرفت پروژه‌های کارآفرینی از طریق فرایند استارتاپ دارد. این پژوهش از داده‌های واقعی در مورد 616 دانشجو استفاده می‌کند که در خوابگاه‌ها و رشته‌های مختلف یک دانشگاه واقع در نواحی جنوبی اسپانیا درس می‌خوانند. داده‌ها نشان داد که قصد کارآفرینی بطور نسبی رابطه فرصت شناسی-فاز استارتاپ را تعدیل می‌کند. از همه مهمتر اینکه معلوم شد اگر شخصی در این شبکه کارآفرینی صاحب یک کسب و کار مخاطره آمیز (خصوصا در شبکه کارآفرینی مبتنی بر کسب و کار خانوادگی) باشد، آنگاه تأثیر مثبت این حالت از آگاهی نسبت به استارتاپ از طریق قصد کارآفرینی بیشتر است. یافته‌ها پیشنهاد می‌دهند که فرصت‌شناسی برای پیشرفت فرایند استارتاپ کافی است و فعالیت‌های درسی یا مربوط به تحصیل که در مورد تقویت اصول کارآفرینی هستند نیز باید دسترسی دانشجو به شبکه‌های کارآفرینی را آسان کنند. این مقاله یکی از معدود مقالاتی است که به ما کمک می‌کند تا مسیری را بشناسیم که یک نفر باید طی کند تا پس از تشخیص فرصت کسب و کار بتواند فرایند استارتاپ آن را جلو برد. این مقاله اطلاعات خوبی را به مقالات پیشین می‌افزاید و نشان می‌دهد که چگونه شبکه‌های اجتماعی کارآفرینی می‌توانند شکاف موجود در مورد قصد کارآفرینی را پر کنند. هم‌چنین نتایج آن نشان می‌دهد که دسترسی به شبکه‌های کارآفرینی خانوادگی نسبت به شبکه‌های کارآفرینی دوستانه تأثیر بیشتری در این زمینه دارد.
کلمات کلیدی: فرصت‌شناسی، نیت (قصد) کارآفرینی، شبکه اجتماعی، شبکه اجتماعی خانوادگی، شبکه اجتماعی دوستانه، فاز استارتاپ کسب و کار

  1. تحلیل تطبیقی و چشم انداز توسعه خلاصه:
    گروه بریکس، کشورهای بزرگ تجاری و اقتصادی را که به سرعت در حال توسعه هستند، متحد می کند.تعامل بین آنها می تواند سهم قابل توجهی در توسعه منطقه و جهان داشته باشد. هدف این مقاله تحلیل توسعه تعامل تجاری و اقتصادی و زیرساخت های لجستیک در کشورهای بریکس و همچنین توسعه یک مفهوم تحلیلی از پلتفرم لجستیک دیجیتال بریکس (DLP) به عنوان ابزاری برای توسعه بریکس است. روش تحقیق شامل روش هایی برای تجزیه و تحلیل داده های آماری، مطالعه موردی توسعه DLP در کشورهای BRICS، تجزیه و تحلیل تعاریف و روش های موجود برای توسعه DLP، و روش های تجزیه و تحلیل سیستمیک است. نتایج تحقیق تعامل تجاری و لجستیکی بین کشورهای بریکس را نشان می دهد. سطح توسعه لجستیک در این کشورها بر اساس شاخص عملکرد لجستیک بانک جهانی تحلیل شده است. این مقاله محدودیت های موجود برای گسترش تعامل اقتصادی بین کشورها را برجسته می کند که یکی از آنها توسعه نابرابر زیرساخت های لجستیکی است. این مقاله بیان می‌کند که BRICS DLP می‌تواند ابزاری برای غلبه بر محدودیت زیرساخت‌های لجستیکی ناهموار و تشدید تعامل تجاری بین کشورهای بریکس باشد. تجربه ایجاد DLP های ملی در هر یک از کشورهای BRICS تجزیه و تحلیل می شود. نشان داده شده است که کشورهای BRICS نمی توانند به یکی از DLP های ملی موجود بپیوندند زیرا خطرات حاکمیت ملی شرکت کنندگان را تهدید می کند. بنابراین، یک توصیف تحلیلی اصلی برای BRICS DLP بین‌المللی پیشنهاد شده است. بر روی سادگی و شفافیت تعامل بین همه شرکت کنندگان در تعاملات تجاری و اقتصادی در سطوح مختلف و همچنین بر کاهش ریسک های اقتصادی و لجستیکی تمرکز خواهد داشت.

این پاورپوینت در ۸۳ اسلاید حرفه ای تهیه شده است.

کارآفرینی پشتیبانی سیستمهای کامپیوتری که busines model و busines planو تحلیل swot و تحلیل pestel در آن باشد.

این پاورپوینت شامل ۳۵ اسلاید تخصصی می باشد.

انجام پاورپوینت رمز ارزها شامل بیت کوینز و ارز دیجیتال

شامل معرفی انواع رمز دیجیتال، رمز ارزها، بلاک چین، بیت کوین. بیت کوینز اولین ارز دیجیتالی می باشد.دقیقا مشخص نیست یک فرد به نام ساتوشی ناکوموتو است یا نام گروهی از افراد است که اقدام به تولید آن کرده است. بیت کوین یکی از معروف ترین ارزهای دیجیتالی مجازی است. که این روز ها در دنیای ما غوغا به پا کرده است. بیت کوین در سال 2018 با رسیدن قیمت آن به 13 هزار دلار به شهرت و شکوفایی فراوانی رسید. به عبارت دیگر بیت کوین در شبکه غیر متمرکز بلاک چین فعالیت می کند. این ارزها شکلی از پول های دیجیتالی هستند که با محاسبات ریاضیات پیچیده خلق می شود. این پاورپوینت به صورت کامل توسط کارشناسان درست شده است.

دامیننس(Dominance) یا سلطه بیت کوین یکی از کلمه هایی که در بازار ارزهای دیجیتال تکرار می شود. بسیاری از تحلیل گران و معامله گران برای پیش بینی بازار از این کلمه استفاده می کنند. دامیننس به زبان ساده می شود با ارزش بازار بیت کوین نسبت به کل ارزش بازار ارزهای دیجیتال. مثلا اگر دامیننس بیت کوین 45 درصد قرار بگیرد. به این معنی است که بیت کوین 45درصد از ارزش کل بازار ارزهای کل دیجیتال را به خود اختصاص داده است.

انجام پاورپوینت در مورد ارز دیجیتال و بیت کوینز

در بیت کویین از چه سهامی را نباید بگذریم یا برای فروش بگذاریم ؟

  1. سهامی در بیت کوین که وابستگی کم یا حتی صفر را شامل می شوند.
  2. سهامی که حتی در این اوضاع بد اقتصادی هم نقدشونگی بالایی داشتند.
  3. سهم هایی که حقوقی همه جانبه از سهام آن ها حمایت می کند اما نوسان گیری ندارد.
  4. شرکت هایی که اندازه ی P/E آن ها رو به کاهنده است اما منفی نباشد.
  5. شرکت هایی که عملکرد بیت کوین شان سال گذشته درخشان تر بوده است.
  6. شرکت های که افزایش سرمایه خوبی دارند قرارداد های همکاری خوبی امضا میکنند و همیشه در حال افتتاح کارخانه یا فاز جدیدی هستند و….
  7. شرکت هایی که صادرات بالایی دارند به هیچ وجه فروشی نیستند.دور جدید رشد بورس با محوریت سهام دلاری آغاز خواهد شد.
  8. شرکت هایی که مقدار EPS مثبت بوده است و رو به رشد است.

در بازار های یا رمز ارزها برای خرید کردن اول باید سفارش دهید سه نوع سفارش در بیت کوین وجود دارد:

  1. market order که دستور خرید یا فروش لحظه ای (با قیمت زمان حال بازار ) است.
  2. limit order به سفارش هایی گفته می شود که در یک قیمت معین وجود دارد.
  3. stop order زمانی انجام می شود که قیمت سهم یا رمز ارز به سطح معینی قرار گرفته باشد.

سایت آواتایپ ما خدمات زیادی ارئه می دهد، برای تایپ ضروری خود مراجعه کنید.

از صفحه رشد جمعیت و صنعت و بحران کم آبی دیدن نمایید.

سفارش ساخت پاورپوینت فوری از بیست و پنج صفحه ی ورد.

به صورت خلاصه شده در بیست اسلاید نیمه حرفه ای.

سفارش ساخت پاورپوینت فوری در چند ساعت.

پاورپوینت فوری

پاورپوینت انلاین

قیمت پاورپوینت

سفارش ساخت پاورپوینت دفاع

 

برای پاورپوینت زبان عربی (البته متن رو بهتون میدیم ) اعراب هم باشه بهتر (اما امکانش هست که نباشه)

ساخت پروژه پاورپوینت سیاه چاله برای ارایه کلاسی

طراحی پروژه پاورپوینت برای  انواع برش ها برای دسترسی به توراکس

سفارش ساخت پاورپوینت دانش اموزی جهت ارائه ی دانش آموز یا معلم.

شامل تمامی دورس و مقاطع مختلف

سفارش ساخت پاورپوینت

قیمت پاورپوینت

پاورپوینت با تحقی

هزینه ی ساخت پاورپوینت

پاورپوینت عربی

ساخت پاورپوینت انلاین

جهت سفارش ساخت پاورپوینت همراه با تهیه ی مطلب و محتوا،

لازم هست در ابتدای سفارش ساخت پاورپوینت،موضوع دقیق را مشخص کنید.اینکه سفارش تحقیق برای چه رشته و مربوط به چه مقطعی می باشد ،در قیمت ساخت پاورپوینت و براورد سطح کار و اینکه مطالب تهیه شده در چه سطحی باشند بسیار موثر است.

سپس لازم است تعداد اسلاید خروجی مورد نظر را مشخص کنید و اینکه سطح پاورپوینت درخواستی از نظر ظاهری در چه سطحی باشد.

مجموعه ی پاورپوینت آوا،سفارش ساخت پاورپوینت را در پنج سطح دانشجویی ارائه میکند.

سطح ساده.معمولی.نیمه حرفه ای.حرفه ای و فوق حرفه ای

جهت دیدن نمونه کارهای ساخت پاورپوینت و اطلاع از قیمت ساخت پاورپوینت به شماره های درج شده در سایت پیام دهید.

طراحی یک پاورپوینت دفاع از پایان نامه در رشته مهندسی

خلاصه برداری از هر فصل کتاب و چیدن خلاصه ی مطالب در قالب پاورپوینت جهت ارائه،از تخصص های تیم ساخت پاورپوینت آوا می باشد.

درصورتیکه نسخه ی دیجیتال و پی دی اف از کتاب مورد نظر موجود می باشد کار خلاصه برداری از فصل ها و ساخت اسلایدها بدون احتیاج به عکس های کتاب انجام خواهد شد.

چنانچه نسخه ی دیجیتال کتاب موجود نمی باشد لازم است جهت خلاصه برداری و ساخت پاورپوینت خلاصه،عکس های صفحات کتاب را به صورت هر فصل جداگانه ارسال نمایید.

 

ساخت پاورپوینت دفاع

سفارش ساخت پاورپوینت دفاع پایان نامه

قیمت پاورپوینت دفاع

پاورپوینت خلاصه ی کتاب

سفارش ساخت پاورپوینت دفاع شیمی

اگر که برای ساخت پاورپوینت دفاع پایان نامه زمان خود رو از دست داده اید و یا تخصص کافی برای ساخت پاورپوینت دفاع پایان نامه را ندارید،ساخت پاورپوینت دفاع پایان نامه ی خود را به گروه تخصصی پاورپوینت آوا بسپارید.

خلاصه برداری دقیق از پایان نامه و استخراج مطالب مفید جهت ارائه در جلسه ی دفاع تخصص ماست.

ساخت اسلایدهای حرفه ای که در قالب جدول و نمودار تمامی مطالب مهم پایان نامه ی شما را پوشش دهند از تخصص های تیم پاورپوینت آوا می باشد.

تیم تخصصی ساخت پاورپوینت دفاع آوا جهت حفظ مشتری پاورپوینت دفاع را در در دو سطح حرفه ای و نیمه حرفه ای میتوانند در اختیار شما بگذارند.

درصورتیکه قیمت پاورپوینت دفاع حرفه ای برای شما مناسب نبود میتوانید سطح متوسط پاورپوینت دفاع آوا را انتخاب کنید.

جهت اطلاع از قیمت ساخت  پاورپوینت دفاع و دیدن نمونه کارهای پاورپوینت دفاع با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نموده و یا مستقیم به لینک واتس اپ پیام بگذارید.

 

سفارش ساخت پاورپوینت حرفه ای و گرافیکی برای تدریس ریاضی از سمت اساتید در مجموعه ی پاورپوینت آوا پذیرفته میشود.

ساخت پاورپوینت حرفه ای و جذاب از تدریس خود را به همکاران باتجربه و حرفه ای ما در مجموعه ی پاورپوینت آوا بسپارید.

ساخت پاورپوینت حرفه ای و جذاب با گرافیک بالا و رنگ و لعاب یکی از تخصص های تیم پاورپوینت آوا می باشد.

جهت مشاهده ی نمونه کارهای حرفه ای از ساخت پاورپوینت حرفه ای به واتس اپ 09038429115 پیام دهید.

روال ثبت سفارش پاورپوینت انلاین و قیمت پاورپوینت انلاین و سطح بندی پاورپوینت به شما توضیح داده خواهد شد.

قیمت ساخت پاورپوینت بسته به سطح گرافیک درخواستی شما متفاوت است.

اینکه محتوای پاورپوینت از سمت شما ارسال شود یا سفارش ساخت پاورپوینت همراه با تهیه ی محتوا باشد از دیگر عوامل تفاوت قیمت ساخت پاورپوینت هست.

 

سفارش پاورپوینت ریاضی با رعایت تمام موارد نگارشی و فرمول نویسی.سفارش انلاین پاورپوینت.ساخت پاورپوینت

لطفا هزینه و قیمت پیشنهادی خود برای سفارش پاورپوینت برای ارائه درسی در رشته هوش مصنوعی را به واتساپ 09376452945 ارسال نمایید.

لطفا هزینه و قیمت پیشنهادی خود برای سفارش پاورپوینت برای ارائه درسی در رشته هوش مصنوعی را به واتساپ 09376452945 ارسال نمایید.

لطفا هزینه و قیمت پیشنهادی خود برای سفارش پاورپوینت فوری از فایل ورد را به واتساپ 09038429115 ارسال نمایید.

لطفا هزینه و قیمت پیشنهادی خود برای سفارش پاورپوینت فوری از فایل ورد را به واتساپ 09038429115 ارسال نمایید.

لطفا هزینه و قیمت پیشنهادی خود برای سفارش پاورپوینت فوری از فایل ورد را به واتساپ 09038429115 ارسال نمایید.

لطفا هزینه و قیمت پیشنهادی خود برای سفارش پاورپوینت با عنوان :سازمان های مجازی به همراه پرسشنامه و جدول مقایسه و آمار و … را به واتساپ 09376452945 ارسال نمایید.

لطفا هزینه و قیمت پیشنهادی خود برای سفارش پاورپوینت برای پروژه حسابداری را به واتساپ 09376452945 ارسال نمایید.

لطفا هزینه و قیمت پیشنهادی خود برای سفارش پاورپوینت برای دفاع پایان نامه رشته روانشناسی را به واتساپ 09376452945 ارسال نمایید.

لطفا هزینه و قیمت پیشنهادی خود برای سفارش پاورپوینت برای دفاع پایان نامه رشته روانشناسی را به واتساپ 09376452945 ارسال نمایید.

لطفا هزینه و قیمت پیشنهادی خود برای سفارش پاورپوینت برای دفاع رشته علوم سیاسی را به واتساپ 09376452945 ارسال نمایید.

لطفا هزینه و قیمت پیشنهادی خود برای سفارش پاورپوینت برای دفاع رشته علوم سیاسی را به واتساپ 09376452945 ارسال نمایید.

لطفا هزینه و قیمت پیشنهادی خود برای سفارش پاورپوینت برای پروژه تحقیقاتی رشته هنر را به واتساپ 09376452945 ارسال نمایید.

لطفا هزینه و قیمت پیشنهادی خود برای سفارش پاورپوینت برای دفاع پایان نامه رشته حقوق را به واتساپ 09376452945 ارسال نمایید.

لطفا هزینه و قیمت پیشنهادی خود برای سفارش پاورپوینت برای دفاع پایان نامه رشته روانشناسی را به واتساپ 09376452945 ارسال نمایید.

لطفا هزینه و قیمت پیشنهادی خود برای سفارش انجام پاورپوینت کتاب درسی را به واتساپ 09038429115 ارسال نمایید.

لطفا هزینه و قیمت پیشنهادی خود برای سفارش انجام پاورپوینت کتاب درسی را به واتساپ 09038429115 ارسال نمایید.

لطفا هزینه و قیمت پیشنهادی خود برای سفارش پاورپوینت سازمان همکاری اقتصادی اسیا و اقیانوسیه( اپک) را به واتساپ 09376452945 ارسال نمایید.

لطفا هزینه و قیمت پیشنهادی خود برای سفارش پاورپوینت خلاصه برای پایان نامه را به واتساپ 09376452945 ارسال نمایید.

لطفا هزینه و قیمت پیشنهادی خود برای سفارش پاورپوینت همراه ورد در مورد cnc را به واتساپ 09376452945 ارسال نمایید.

لطفا هزینه و قیمت پیشنهادی خود برای سفارش انجام پاورپوینت برایند مقاله را به واتساپ 09038429115 ارسال نمایید.

لطفا هزینه و قیمت پیشنهادی خود برای سفارش انجام پاورپوینت برایند مقاله را به واتساپ 09038429115 ارسال نمایید.

لطفا هزینه و قیمت پیشنهادی خود برای سفارش پاورپوینت برای دفاع پایان نامه را به واتساپ 09376452945 ارسال نمایید.

لطفا هزینه و قیمت پیشنهادی خود برای سفارش پاورپوینت برای دفاع پایان نامه را به واتساپ 09376452945 ارسال نمایید.

لطفا هزینه و قیمت پیشنهادی خود برای سفارش پاورپوینت برای دفاع پایان نامه را به واتساپ 09376452945 ارسال نمایید.

لطفا هزینه و قیمت پیشنهادی خود برای سفارش پاور پوینت ادبیات فارسی را به واتساپ 09376452945 ارسال نمایید.

لطفا هزینه و قیمت پیشنهادی خود برای سفارش انجام تحقیق کلاسی حقوق عمومی را به واتساپ 09038429115 ارسال نمایید.

لطفا هزینه و قیمت پیشنهادی خود برای سفارش انجام تحقیق کلاسی حقوق عمومی را به واتساپ 09038429115 ارسال نمایید.

لطفا هزینه و قیمت پیشنهادی خود برای سفارش انجام تحقیق کلاسی حقوق عمومی را به واتساپ 09038429115 ارسال نمایید.

همچنین شما می توانید خدمات سفارش انجام پروژه های پکت تریسر و خدمات سفارش پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام پایان نامه و خدمات سفارش پاورپوینت و خدمات سفارش تایپ و خدمات فروش پسته و خدمات تایپ آنلاین و خدمات سفارش ترجمه و خدمات انجام پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام SPSS و خدمات برنامه نویسی اندروید و خدمات سفارش انجام پاورپوینت را از ما درخواست نمایید.