عوامل موثر بر قیمت پاورپوینت

قیمت پاورپوینت جلسه ی دفاع پایان نامه  به حجم پایان نامه یعنی تعداد صفحات پایان نامه و همچنین سطح پاورپوینت  بستگی دارد. انتخاب  پاورپوینت با سطح ساده کمترین هزینه پاورپوینت را برای شما خواهد داشت.

قیمت پاورپوینت جلسه ی دفاع با افزایش کیفیت و طراحی ظاهری پاورپوینت افزایش می یابد. قیمت پاورپینت همچنین میتواند با استخراج و خلاصه سازی مطالب توسط خود دانشجو و ارسال ان ها برای ما کاهش یابد.در صورتیکه کهر استخراج مطالب و خلاصه سازی از پایان نامه توسط مجموعه ی ما انجام شود ،در قیمت پاورپوینت موثر بوده و هزینه ی این کار از دانشجو دریافت می گردد.همچنین زمان و فرصتی که دانشجو در اختیار ما قرار می دهد در قیمت پاورپوینت تاثیر گذار است.زمان عادی و معمول  برای ساخت پاورپوینت جلسه ی دفاع از پنج روز تا یک هفته می باشد و در صورتیکه زمان کمتر از حد معمول داشته باشید قیمت پاورپوینت به صورت فوری محاسبه میگردد.

قیمت پاورپوینت پایان نامه

زمانی که پایان نامه برای مجموعه ارسال می گردد در ابتدا کل پایان نامه توسط همکاران مجرب و با سابقه ی ما در این مجموعه مطالعه می شود.مطالب مفید جهت اراِیه استخراج شده و مطالب دسته بندی میشوند.سپس فایل پی دی اف که حاوی چکیده و خلاصه ی پایان نامه است در اختیار دانشجو قرار میگیرد.و فرصت یک روزه،بسته به زمان باقی مانده تا دفاع،به دانشجو داده می شود تا این فایل را مطالعه نموده و یا با اساتید خود مشورت نماید.

در این مرحله اگر خود دانشجو یا استاد راهنما مطلبی را زاید تشخیص داده و یا  وجود عنوان و مطلبی را کم احساس کردند به ما اطلاع میدهند تا در همین مرحله و قبل از ساخت و طراحی اسلایدها این حذف و اضافات در فایل مقدماتی صورت پذیرد.بعد از انجام اصلاحات مورد نظر ،ساخت و طراحی اسلایدها اغاز می شود.لازم به ذکر است که طراحی و ساخت پاورپوینت کاملا سلیقه ای بوده و در پاورپوینت کار بنا به سلیقه ی خود و بسته به موضوع پایان نامه و رشته از یک بکگراند و یا تصاویر مرتبط استفاده میکند.قیمت پاورپوینت با قراردادن تصاویر مرتبط نیز ارتباط دارد.اگر مایل به قراردادن فیلم در پاورپوینت هستید اینکار نیز انجام میشود و هزینه ی پیدا کردن و یا ساخت کلیپ نیز به قیمت پاورپوینت اضافه می شود.

قیمت پاورپوینت که در ابتدا به مشتری داده می شود بر مبنای پیش فرض حدود سه تا نهایت چهل اسلاید حرفه ای برای جلسه ی دفاع است که این تعداد بسته به حجم پایان نامه تغییر میکند.

در سفارش پاورپوینت حرفه ای لطفا این نکته را مدنظر داشته باشید که در پاورپوینت حرفه ای به علت مانور زیاد روی ظاهر اسلایدها،امکان گذاشتن متن زیاد در داخل اسلایدها وجود ندارد و در نتیجه تعداد اسلایدها در پاورپوینت حرفه ای در مقایسه با همان مطالب در پاروپوینت ساده ،بیشتر می شود.

نحوه ی محاسبه ی قیمت پاورپوینت

تا به اینجا وابستگی قیمت پاورپوینت با نوع سطح انتخابی،قرار دادن و پیدا کردن تصاویر مرتبط،گذاشتن فیلم و کلیپ،زمان لازم برای انجام پاورپوینت،تعداد صفحات فایل دریافتی از دانشجو را خدمت شما توضیح دادیم.دیگر ایتم مهم و تاثیر گذار در قیمت پاورپوینت،که میتواند بعد از سطح کار انتخابی مهم ترین عامل در تغییر و براورد قیمت پاورپوینت باشد،این است که مطالب شما به چه صورت در اختیار پاورپوینت کار قرار می گیرد.در صورتیکه شما مطالب خود را به صورت تایپ شده و در قالب فایل ورد برای ما ارسال نمایید تنها هزینه ی ساخت و طراحی اسلایدها از شما دریافت میگردد و قیمت پاورپوینت تنها شامل ساخت اسلایدها می شود.اگر مطالب را به صورت عکس از صفحات جزوه و یا کتاب و یا دستنویس برای ما ارسال فرمایید در این صورت هزینه ی تایپ مطالب به قیمت پاورپوینت اضافه می شود.باز هم اینکه مطالب شما فارسی ساده بوده و یا شامل فرمول نویسی و لاتین و رسم شکل و نمودار و طراحی جدول نیز میشود،در قیمت پاورپوینت و هزینه ی نهایی و تمام شده که خدمت شما اعلام میگردد تاثیر زیادی دارد.

دریافت قیمت پاورپوینت

جهت اطلاع از هزینه ی نهایی قیمت پاورپوینت لطفا فایل پایان نامه ،اگر که تایپ شده و به صورت ورد موجود میباشد را از طریق تلگرام و یا ایمیل که در صفحه ی اصلی سایت درج شده اند، را برای ما ارسال فرمایید.در غیر این صورت از مطالب دستنویس و یا صفحات کتاب عکس تهیه نموده و به یکی از طریق ایمیل ، تلگرام و یا واتساپ برای ما ارسال نمایید.موردی که در این حالت لازم است رعایت شود شماره گذاری صفحات و کیفیت عکس ارسالی است که خواهشمندیم به این نکته توجه شود.ارسال عکس های تار و با کیفیت ضعیف روند تایپ و سرعت انجام تایپ را پایین اورده و کیفیت کار تحویلی را ضعیف میکند ضمن اینکه خود دانشجو درگیر پروسه ی دریافت و ویرایش فایل میشود.

بعد از ارسال مطالب لطفا از بین چهار سطح ساده،معمولی،نیمه حرفه ای و حرفه ای یک سطح را اتخاب نموده و منتظر اعلام قیمت کارشناسان ما باشید.

راه های ارتباطی جهت ارسال مطالب و عکس ها ایمیل و تلگرام و واتساپ شماره ای هست که در صفحه ی اصلی سایت درج شده است.

امیدواریم این مطالب ابهام شما در مورد نحوه ی محاسبه ی قیمت پاورپوینت را برطرف نموده باشد.جهت اطلاع از سایر شرایط و یا شنیدن توضیحات بیشتر میتوانید با شماره تلفن درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.در صورتیکه همکاران ما پاسخگو نبودند لطفا برای تلگرام همین شماره پیغام بفرستید و یا اس ام اس نمایید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.قیمت پاورپوینت در فصل های غیر سال تحصیلی استثنایی و ویژه میباشد.

منتظر خدمت رسانی به شما هستیم.

با سپاس:مجموعه ی خدمات دانشجویی آوا

جهت انجام پروژه های پکت تریسر اینجا

کلیک کنید.

همچنین شما می توانید خدمات سفارش انجام پروژه های پکت تریسر و خدمات سفارش پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام پایان نامه و خدمات سفارش پاورپوینت و خدمات سفارش تایپ و خدمات فروش پسته و خدمات تایپ آنلاین و خدمات سفارش ترجمه و خدمات انجام پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام SPSS و خدمات برنامه نویسی اندروید و خدمات سفارش انجام پاورپوینت را از ما درخواست نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *